Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 377 ggr
Bobby
0

Har Tribe slutat här??

Bara undrar… Skulle kolla min sida och upptäckte ett alltför otrevligt meddelande från henne! Men svårt att svara när hon inte längre finns med som medlem…

myriis
0

Hon är inte medlem längre.

Tina-A
0

Ja, Tribe har avslutat sitt medlemskap och är inte längre medlem här.. Vi vet inte om hon har planer på att komma tillbaka eller hur hon tänkt eftersom vi inte haft någon kontakt med henne.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Bobby
0

Meddelandet hon sänt till mig skulle mycket väl kunna polisanmälas!

Tina-A
0

#3: Skulle vi kunna ta det på PM? Känns väldigt viktigt för mig.

Bobby
0

Vill inte göra någon stor affär av det här… I och med att hon inte längre är medlem så har jag inte ont av hennes personangrepp längre!

myriis
0

Förstår inte riiktigt vitsen med att skriva vad hon har gjort på forumet? Varför inte somsagt pma Tina och fråga samt rabbla upp vad hon gjort om det är nödvändigt..

Mysterious
0

Myriis,bobby sa faktiskt inte VAD Tribe skrev utan att hon skrev NÅGOT…

[Niike]
0

Skulle vara intressant att veta vad som skrevs. Men kanske är säkrast att det går via PM mellan Bobby och Tina.

Mysterious
0

skulle oxå vilja veta?? XD *nyfiken*

myriis
0

#7: Men det är väl inte nödvändigt att skriva "av hennes personagrepp" , "skulle kunna polisanmälas" m.m ?

SaraB
0

Hihi,nyfiken jag med. Men det är nog bäst att det stannar mellan Tina och Bobby!

Tina-A
0

Ja, det tycker jag med. Och jag tycker inte vi ska prata om medlemmar som faktiskt avslutat sitt medlemsskap och (kanske) inte har möjlighet att läsa detta.

Så tack för alla kommentarer men nu slutar vi :) Puss på er

Inlägget är låst för nya kommentarer