För små burar!
Kikar runt lite på blocket, och vad får jag se? Jo 2 st Belgiska Jättar som sitter i varsin alldeles för liten bur. De burarna ser knappt ut att ens vara godkända för dvärgkaniner! Jag kan skicka länken till alla som PM:ar. Usch mår så dåligt av sånnt
Någon kanske känner sig manad att ta hand om kaninerna?
Finns tydligen en bit ifrån Jönköping..
Kan ta ett pm tack
Har skickat till de som bett om länken.
Jag tycker att så många som möjligt ska maila till annonsören. Jag har gjort det, så väntar nu på svar.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
skicka gärna länken till mig oxå
skicka till mig!
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
mig med….
nån som har frågat??
Annars mejljar jag å frågar försiktigt…
har redan gjortt m en innan vilket gick bra!
Det där va inga glada kaniner inte. Burarna va säkert köpta när dom va ungdjur.
Skicka till mig!
skicka till mej med :)
♥
Jag vill också gärna ha länken! :)
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Jag hittade länken själv, har även mailat ägaren.
Det är alltså sådana pyttesmå trixieburar som inte ens är lagliga till dvärgkaniner.
jag vill också gärna ha länken.
//Anna Odenbrand
min pappa kan inte så mycke om kaniner han tyckte t.o.m dom var för små!
Nån fler som vill ha länken?
Kan vi inte samla in lite pengar o rädda dom? Typ

Ja tack.
http://samlain.se/ har tyvärr inte plats för fler omplaceringskaniner
Skicka gärna länken till mig också.
Kastanjegårdens Kaniner
Men kan donera en slant för ett bättre boende
#16 Jag är på!
Finns det någon som bor i närheten och kan ta dem tillfälligt och ha dem i bättre burar/hagar till man hittat någonting permanent kanske?
Någon som inte fått länken nu?
Jag vill ha…
Även jag skulle vilja ha länken.
Vill ha länken.
Drar mig inte för att slå de en pling på telefon och upplysa de också.
Tror att jag skickat till alla som vill ha nu.
Jag kan gärna ta länken.

Men herregud! Det där var nog det värsta jag sett i "för-små-burar" väg! De kan ju inte ens sitta upprätt! 
Jag har sett värre, men det var då inget vidare. =/

Jag vill också ha länken.
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
har alla fått länken?
Har ni lagt märke till vattnet i den genomskinliga flaskan alldelens brunt och grumligt :(

Jag skulle vilja ha länken :)

inte jag..
Rest in peace Valkyrie!

#31 Jag såg det inte fören du sa det. Fast det kan vara vitaminer i vattnet…
eftersom buren var alldelens för liten så är det stor risk att hon inte byter vatten :(
Ja jösses vilka små burar det var.
har någon mejlat annonsören??
Jag vill gärna ha länken!:)
pma mig?:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag vill ha länken =)
Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

#35 visserligen men samtidigt så skulle ju inte vattnet hinna bli brunt innan kaninerna hunnit tömma flaskan
#41 Det skulle det bli för en av mina kaniner, hon dricker jättelite. Men hon får mycket gurka istället.

#41 Fast stora kaniner dricker ju ganska mycket mer. Det måste ju hur som helst ta bra lång tid innan vatten blir så där brunt utan nånting annat i…
#43 Ja, men hur som helt så ser flaskan smutsig ut och det är ju inte bra. :)

Nej självklart är det inte bra! Även om det beror på vitaminer så tycker inte jag att det är särskilt bra heller. Onödigt och det gör oftast bara att de dricker sämre så…
Jag och min sambo har beslutat oss att ringa länsstyrelsen ang. detta om vi inte får svar från säljaren nu i helgen.
kan någon av er pma mig länken?
#37 Jag har mailat. :)
#48 tack ^^,
#48 okej,bra!
har du fått svar,vad skrev du?
#50 Har ej fått något svar, men kan klistra in vad jag skrev:
"Hej! De där burarna är inte ens lagliga för kaniner som väger under
3kg. Jag tycker att ni inte ska sälja kaninerna tillsammans med burarna, för att säkerställa att lidandet inte fortsätter. Ge kaninerna färskt vatten också, det där ser inte bra ut.
Innan ni skaffar djur nästa gång, läs igenom djurskyddslagen och se vad det är för lagar och regler som gäller:
http://www.sjv.se/download/18.b1bed211329040f5080001872/DFS_2005-08.pdf
Mvh Emma Sundberg"
Pm:a gärna länken till mig med!
Jag har med mailat dem. och skrev att dem burarna är för små för kaniner i den storleken, och att det är djurplågari och kommenterade vattnet. Får se om man får svar.
Usch, det är så vidrigt!
Vi borde kanske visa tydligt på vart det finns, kanske borde flera maila?
Vänliga Hälsningar Lina
Man blir så ledsen av sånt… =/ Om man ska ha djur så får man ta hand om dom
Mvh Linnéa
Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com
kan någon skicka länken till mig?
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Kan någon skicka åt mig också..?? :))
Vore snällt.
Tack på förhand.
Med vänlig hälsning,
Jenny
jag har tagit print screen på annonsen ifall den går ner.
Ni som vill anmäla redan nu gör det redan nu… varför vänta.
Själv är jag inte hemma just nu..
Någon som har länken får gärna PM:a den till mig. Jag kommer mejla och fråga varför man har så små burar..
Man kan PM:a mig om man vill ha länk, dock har jag inte tid att PM:a alla som vill ^^ Så skicka ett PM till imig så svarar jag!
Vänliga Hälsningar Lina
#60 har PM:at dig nu ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus
#61 Har svarat ^^
Vänliga Hälsningar Lina
haha märkte det! och fyyyy va småå :O:O
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag har länken på min personliga sida
Usch fy så hemskt att de får sitta i så små burar! :(
Ska maila annonsören nu.
Vi borde göra mail mall som man kan skicka till sånna här typer av annonser.
en del kanske tycker det är svårt att formulera sig bra utan att låta elak. Det handlar ju ändå bara om att informera säljaren att det inte står rätt till i annonsen.
Jag undrar hur blind man är när man inte ser hur små burarna är för så pass stora kaniner. Jag kan förstå om folk tycker att små hermelinkaniner verkar få plats där.
Jag har inte fått.
♥
Jag skulle gärna vilja se annonsen ifall den fortfarande är kvar så du får gärna skicka PM till mig.
WTF! Kan inget annat säga än att det är ren djurplågeri. Hade jag haft en stor bur hade jag tagit in dem tillfälligt direkt. men det enda jag har är Lukas 2x2 meter långa Hage och tyvärr är kaninerna för långt bort. Blir så sjukt förbannad på sånt här folk.
Och är de tbara jag som reagerar på att deras vatten är gult.
#70 håller med
vi har pratat om det jag skrev #31
#71 Såg inte det.
Men sånna här personer är…. jag finner inga ord. Vad tänker människan med. inte tusan stoppar man in en kanin med en ca vikt på 9 kg i en bur som inte äns är laglig för den minsta rasen. Oj vad jag önskade att jag bodde söderöver nu, hade bett min far köra ner mig direkt för att hämta hem båda kaninerna för kaninernas skull. De hade fått Lukas Hage direkt.
Jag ska skriva ut annonsen och visa mamma. Hon hatar stora kaniner, men det är värt ett försök att iallafall visa henne annonsen. Ni som bor hemma kanske kan göra som jag? Ifall jag får kommer det snabbt köpas in kompostgaller till hagar!
Vänliga Hälsningar Lina
min pappa kan inte mycket om kaniner,vikt,burar o.s.v och han tyckte t.o.m den var alldelens för liten
#73 Hoppas du får. Jag lider verkligen med kaninerna. Jag hade ett liknande fall här uppe några år sedan med en kanin med för liten bur och kattsand som bottenmaterial. Den kaninen var skitig, tovig, mage och hängig. Jag tog hem den direkt när jag såg den.
#75 + Alla andra
Jag hoppas verkligen det med! Men problemet är ju plats och pengar. Kommer inte kunna ha dem frigående inne, tror ej att mamma vill ha 3 stora kaniner som springer runt och kanske t.o.m välter ner akvariet. Kompostgaller är inte dyrt, en Hage med kanske 12 galler + hönsnät eller svetsat nät (sk. minknät) ovanpå till varje kanin borde funka, sitthyllor kan man ju göra av små pallar och skokartonger eller så. Mat är nog det största problemet, vart hittar man bra foder till 3 BJkorsningar liksom? KG90 ska funka har jag hört. Är väldigt intresserad av jättekaniner så vi får hoppas på det bästa!
Vi kanske borde lägga upp det här på jättekanin också? Jag gör det!
Vänliga Hälsningar Lina
#76 Ja hade frakt gått så hade de båda eller en av dem kunnat få komma till mig. Jag älskar jättekaniner och har haft det tidigare men ack så långt det är. 
#77 Ja, det ligger kanske 5-6 timmar bort härifrån med (bor i stockholm). Men jag ska lägga ut annons på djurtransport och så, jag ska göra vad jag kan!
Men mamma är väldigt svårövertalad, men vi får hoppas på det bästa!
Vänliga Hälsningar Lina
#78. 12 timmar för mig (bor i umeå)
#79. Ja, det blir ju en bit. Men de 3 kaninerna kanske kan mellanlanda hos mig så kanske de kan, när de mår hyffsat bra igen, åka till nya ägare?
Vänliga Hälsningar Lina
#80. Det går ju alltid. Jag vet att mina svärföräldrar åker från Nyköping hit upp den 9e hade de kunnat hade de säkert tagit med sig en av kaninerna men ingen av dem kan någonting om kaniner den enda som kan är möjligen min mans syster som följer med (hon har gått ökna djurvårds gymnasium).
#81 Ja, men hur transporterar man egentligen 3 BJ? Jag kan tänka mig 1 i bakluckan, men 3?
Dessutom, vad gör vi om säljaren inte vill sälja sina djur?
Vänliga Hälsningar Lina

kan jag få länken?
#82 Tre? I annonsen finns bara två eller har jag missat något.
Enda sättet att transportera en BJ är att antingen ha en väldigt stor transportbur/hundbur i bilen eller sitta med kaninen i knät.
Det står ju i annonsen att ägaren kan tänka sig hyra ut dem men frågan är skulle den tänka sig att sälja dem?! Sen undrar jag vad bonnkanin är för något som står i annonsen, bonnkatt finns men bonnkanin?
#82 Asså..saken är ju den att dom VILL sälja dom,
#84 Haha, läste fel. 2 kaniner.
Tror h*n menar gotlandskanin.
Vet nån föresten vad det kostar med en rulle hönsnät?
Vänliga Hälsningar Lina
Har mailat nu, 
#86 Beror på ilket nät du ska ha och vart du köper det och hur stor rulle du ska ha. På Jula kostar det mellan 99kr - 399 beroende på meter längd (det gröna galvaniserade nätet).
Hönsnät är riktigt billig max en hundring… "minknät" (1,9cmx1,9cm hål) på Ö&B kostar 225:- för 10meter 1meter högt..
Hönsnät 25 0,9X10M Galv 149:- på Cheapy
#88-#90 Tack så mycket!
JKag har räknat ut att bara 6 paket kompostgaller (=Liten bur!) och när kostar uppåt 800:-! Men det är djuren värda, tycker jag.
Vänliga Hälsningar Lina
#91 Tycker jag med och tycker heller inte det är någon stor summa. Lukas material har kostat mig över 2000 kr och han är bara av dvärg ras. kaniner är helt klart värt pengarna.

Jag kan ta länken :)
#92 Precis! Kommer dessutom snickra ihop lite hyllor och införskaffa matskålar och vattenskålar. Hö är ju sjukt dyrt, det finns ingen bonde i närheten, men det struntar jag faktiskt i! Måste bara fundera ut något, de måste ju bo någonstans på vintern också. Antar att vi får renovera en av bodarna på tomten över sommarn eller kanske bygga ihop en tvåfackare. Mitt sparkonto kommer vara såå länsat, men det är helt klart värt det för att få ge dessa kaniner ett nytt liv. Egentligen gillar jag inte vitrö men jag får väl lära mig. Hoppas bara aatt mor min går med på det!
Vänliga Hälsningar Lina
#94 Vitrö? Menar du vit rödögd? Jag tycker sådana kaniner är underbart fina.
#95 Ja, jag menar vit rödögd ^^ Blev lite slarvigt bara, skulle stå VitRö.
Jag lär mig antar jag :)
Vänliga Hälsningar Lina
#96 Säker på att den är rödögd och inte blåögd?
#97 Den ser rödögd ut på bilden? Eller är det mina ögon som spökar?
Vänliga Hälsningar Lina
#98 Svårt att se när den inte har ögat helt öppet. 
#99 Ja, i och för sig. Men jaja, jag kommer säkert älska kaninen Vilken färg? den än har. Det är ett som är säkert!
Det är väl en viltgrå/viltblå och en vit Rö/Bö på bilden?
Vänliga Hälsningar Lina
#100 Viltgrå tycker jag den till vänster är.
Jag tycker den ser viltblå ut ja ;)
Emma
jag har då inte fått länken ännu så nån kan gärna ge den te mig
#102 Håller med.
tycker också det ser ut som en viltblå.
Vad bra att dom får ett nytt hem Onslow.Eller är det bestämt att du köper dom?
Hoppas att du (Onslow) får ta hem dem, det vore ju en räddning för kaninerna att få chansen att röra på sig!
Kastanjegårdens Kaniner
#105 Mina föräldrar är ute just nu, de skulle komma in snart så skulle mamma kolla. Hoppas, hoppas, hoppas!
Vänliga Hälsningar Lina

jag är tjatig :P kan jag få länken ? :)
Meen guuuud, dem kan ju inte ens sträka på sig!..
hur gammla e dem???
jag hoppas du kan ta dem, å berätta å ge oss bilder sen! om du får köpa dem
#109 Det står i annonsen, de är 3 år
(menar såklart arga gubben till h*n som gjort annonsen, inte till dig)
Usch, hur kan en människa göra såhär mot ett djur?! Till coh med två?!
Vänliga Hälsningar Lina

va har dom i botten? det inte alspån,inte halm och inte spån? det ser ut som nerkissat gräs eller hö? snälla kan inte nån köpa dom så dom får en stor fin bur och ett bra hem? :(
#111 Jag kommer eventuallt köpa dem om mamma godkänner :)
Vänliga Hälsningar Lina

#112 hoppas din mamma låter dig köpa dom ! :D skriv det sen om du fick :D

fy vad hemskt alltså, dessutom har de inte rengjort vattenbehållarna åt kaninerna… helt gröna ju…
114 bruna e dem….
men usch, har man sånna stora kaniner så ska dem ha de jätte stort!
osnlow har du belgisar hemma??? *nyfiken*
110 de e lungt!
#115 Nej, inte för tillfället. Har inte fhaft jättekanin förut, men det är ju inte ens bestämt att det ens blir av. Men jag hoppas det! Kaninerna kommer från början bo i komposthagar på ca 14 galler minst per kanin, fler om kompostgaller är billigt. Blir även galler på toppen. De kommer ha det litet till en början. Om jag får behålla dem så ska vi antagligen, enligt mina planer, renovera en av bodarna (L255xB165xH200 ca). Den kommer delas av om kaninerna inte kan bo tillsammans. Annars bygger vi en tvåfackare :)
Vänliga Hälsningar Lina
Mamma totalvägrade. En snabb blick på dem och hon sa "aldrig i livet, någon annan får köpa dem istället". Sitter bara och gråter nu, det är så hemskt att hon inte ens vill tänka på saken :'/
Vänliga Hälsningar Lina
länka till mig , stakare . . .
Nej vad trååkigt….
skulle ja ha plats å tid, så skulle ja ta dem…
Kanske nån på jätte.kanin kan ta??

Vad står i rubriken så man kan söka sig dit?
Om inte någon vill skicka en länk..
MVH Erika :)
är det nån av er som har mailat som har fått någe svar?
om jag hade nån transport till örebro så skulle jag rädda dom… kan tyvärr inte köra själv…
har haft rasen förr… helt underbara… o jag som har burar på 3*2 meter till mina angoror… :S
#121 Inget svar här!
Inget svar, men ringer imorgon. Finns det ingen "vettig" anledning så kommer jag även att kontakta länsstyrelsen.
#123 Bra, har ju själv mailat utan svar, men om du ringer och kontaktar länsstyrelsen kanske det får lite fart på hela karusellen. ;)
Numret går inte men att hitta. Efter lite google hittade jag ett namn men går inte till den adressen enl blockets karta typ. Men det är i samma område iallafall. Namnet är inte så vanligt..

Skicka gärna länken:o! Usch, fy för sådanna j*vla personer;(!!
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Usch, gud, hur kan man göra så mot kaniner:'O?

#125 kartorna på blocket visar bara var postnumret ligger. Man skriver aldrig in någon gatuadress…

Nummret till henne står ju vid annonsen, om det är det ni letar (a)
glöm inte bort bara att man inte får ha fördomar.. okej jag har inte sett bilden än. verkar ju inte så bra. Jag skulle villa rädda alla djur på hela jorden som inte har de bra.
vill gärna ha länken :)
burarna var ju aaldeles för småa! men kaninerna ser ju inte vanvårdade ut. Och dom får nog mat. (det ligger en morotsbit på marken ;) )
Jag tror inte att dom har det dåligt. Ägaren har nog bara inte koll på vad som gäller.. men då vet ägaren säkert inte att klorna ska klippas och allt det. Men jag ska inte säga nåt mer än att burarna kaninerna satt i var för småa och att vattnet på bilden inte ser så bra ut.
#129 menade att numret inte finns listat på eniro etc… men jag tror jag har hennes mobil osv. Hon äger en häst oxå. :p
Ska ni rädda alla kaniner i hela Sverige/världen också bara för att de har för små burar?
Anmäl personerna istället för att bara rädda djuren, de hjälper inte andra djur i framtiden!
OMG! det är det värsta jag sätt på länge. Kan ju vara så att ägaren inte haft kanin förut och säljaren bara sagt att det varit korsning av något och säljaren trott att dom skulle bli mindre men har man haft dom i tre år måste du ju vara nått. Till och med en person som inte är så insatt ser väl att burarna är försmå. Jag hoppas att ägaren åker dit för djurplågeri eller något för det såg för jävligt ut.
Har mått dåligt över att jag har mini-mått mina burar dom är godkända och jag har dväghare i mina så burarna blir ju rätt för dom i alla fall.
alltså är det verkligen såå hemskt? man har ju hört om värre saker..
håller med 133.
vill gärna också ha länken!
Pm:a mig de som vill ha länk så skickar jag.
Vänliga Hälsningar Lina
#135: Tja, testa själv att enbart bo inne på toaletten istället för en hel stor lägenhet.
Visst finns det värre saker, men samtidigt är ju detta ändå inte acceptabelt.
Jag mailade annonsören i förrgår ang. olagliga burar. Visste inte om denna tråden då men så bra att fler har hört av sig till personen!
Nu handlar det inte om att rädda alla djur som har det dåligt på blocket. Mer att upplysa om lagen sen om nån vill "rädda" djuret genom att köpa i just detta fall kaniner så är det toppen då säkerligen nya ägaren vet mer om kaniner o dess lagliga ytor. Eloge till er som lägger ner tid i detta. Det behövs!
Lilla jag skulle vilja ha länken.
#138: nej det är inte acceptabelt. förlåt jag var för snabb med att skriva. läste en kommentar och tyckte att det var att ha fördomar.. men ingen annan klagar på annat än storleken på buren, och det ser man ju att burarna är aldeles för små. men så länge man inte är 100 på att något annat är fel så ska man inte säga nåt. #140: Bra!
kan ngn skicka länken t mej?
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#143 skickat^^!
# 31
Det måste inte vara dåligt vatten även om det ser ut sådär (även om det är det som är störst chans), en del har vatten som ser ut sådär pågrund av halterna av mineral i vattnet :)
kan nån skicka länk??
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Ni som inte fått länken, mejla till mig nu så skickar jag den!
Såg på djurhem.ifokus att det var någon som sökte efter stora kaniner, vore ju jättebra om dessa kunde passa.
Kastanjegårdens Kaniner
Jag har fått svar från annonsören idag. Det är inte hennes kaniner, ägaren har ingen mail/dator och är lite äldre. Hon skrev att hon talat med ägaren att om kaninerna ej blev sålda skulle de bygga större burar.
Vill gärna ha länken, nån som kan skicka?
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
kan någon skicka länk eller skriva vad man ska söka efter?
jag sökte på belgisk jätte men hittade inget:(
#148 Har skickat länken till henne och hon ska eventuellt köpa dem om transporten löser sig.
Pm:a länken till mig ^^ tack på förhand ;)
pma till mig med :)
#152 Så bra, tänkte rekommendera dessa kaniner men såg att du hade gjort det.
Kastanjegårdens Kaniner
Fått svar av henne att det inte är hnnes kaniner och att persoen som äger kaninerna bara har lånat hennes mail.
vill gärna ha länken ^^
Pma mig!! :O
alla som vill ha länk kan skicka iväg ett pm till mig så skickar jag ^^
Vänliga Hälsningar Lina
Kan jag få länken?
Mvh Linnéa
Vill gärna ha länken? :)
Ja dom burarna var vääldigt små :S
Har någon liknande fast större och den är inte lika stor som min, deras bo är jätte litet jämför med mina kaniner bo
och jag har dvvrex kanin i min!
Ps. vattnet ser inte så bra ut :(
Stackars kaniner<3
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Kan jag få länken? 
länka mig
Mvh/Ellen<3
Länkar till er
Usch vad hemskt
Synd att jag inte har plats annars kunde jag hjälpt till när jag bor så nära.. Vet någon hur det gått?
Med vänliga hälsningar, Frida. ♥
http://einleid.blogg.se/

Vill ha länken! :)
Jag vill också ha länken
har också sett den annonsen förut :(
Pma mig så skickag jag länken till alla som vill ha :)
Kan någon PM annonsen till mig? Tack på förhand.
Kan ingen skriva hur man hittar annonsen tex. vad man kan söka på och i vilket län? =P
Jag har annonsen och jag kan pma er alla om ni vill ha den.
Dock får ni pma mig om ni vill ha den.
Det ligger utanför jönköping, alltså i östergötland. Sök på "belgiska kaniner".
Vänliga Hälsningar Lina
Så himla taskigt!
Mvh/Ellen<3
#176: Redigerade ditt inlägg. Läs Tänk på hur ni skriver.
Ingen mer som har fått svar?? Eller hört nått annat?
usch så hemskt det ser ut! 
Vilken människa som helst ser ju att burarna är alldeles för små!
jag har fått svar. Hon skrev ungefär samma saktill mig.

Lånad mejl…
Rest in peace Valkyrie!
Fick också svar om lånad mail.

Stackars hon som ägde mejlen…
Aja men är det någon som ringt?
Rest in peace Valkyrie!

Jag vill gärna ha länken :)

jag tar gärna länken…
står i annonsen att det är lånad mejl….

187# Tror hon ändrat då jag inte såg det förut.
Rest in peace Valkyrie!
jag tycker inte att nån ska ringa. Hon sa väl att hon ska fixa burarna om dom inte blir sålda? Vi har nog gjort vad vi kan nu:)
Jag vill gärna ha länken
/ Tilda

skicka gärna länken till mig tack:)

Vill ha länken..
Jag vill gärna ha länken :)

skulle jag kunna få länken? :)

skulle jag kunna få länken? :)
Om de finns kvar efter sommare kan jag eventuellt ta dem.
Om det går bra med semestern o.s.v. :)
Vänliga Hälsningar Lina
Kan någon skicka länken till mig? Kan evt ta dem :)
Mvh Linnéa
Jag vill gärna ha länken tack. Kan någon som har skicka?
Förlåt, såg inte att detta är ett gammalt inlägg…
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth