Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 456 ggr
[schäfernronja]
0

Din relation till kaninen

Ställer en simpel och snabb fråga:

Hur är din relation till din kanin?

[Linn H]
0

Relationen till min Hermelin hona är bra.
Hon springer runt lös i huset och även ute, hon är som en liten hund :)
Väldigt kelig och gosig, kommer när man ropar eller visslar på henne :)
Hon är den mysigaste och gosigaste man kan tänka sig, en vän som är står mig otroligt nära :)

Hur är din relation till din kanin?

Rexkanin.W
0

Jag och mina kaniner kommer bra överens och litar på varandra:) De litar fullständigt på mig och är det någonting som skräms hoppar de bara direkt upp i mattes famn :)

[schäfernronja]
0

#1 Jag har tyvärr ingen kanin :/

[Linn H]
0

Okej :/
Helt otroliga djur verkligen :3

AkaiTsuki
0

Hmm jo kan inte säga att den är den bästa relationen jag haft med en kanin men han är verkligen gullig av sig och verkligen gör sånna puppyeyes och örona bakåt för att få vad han vill och då bara mjuknar man till, har stor personlighet också. Absolut älskar bus och sånt  :)

Han är lite revirbenägen men kan ju hoppas att det försvinner åtminstonde lite nu efter kastreringen :)

//Joanna

[El-sa]
0

Min relation till min kanin är toppen.

Hon gillar då jag pratar och klappar henne, dvs. kelar med henne. Något jag tror många gör fel är att de bara försöker få sina kaniner till bra hoppkaniner men om du har ett bra förhållande till din kanin destomer litar hon på dig och då kan man göra bättre framsteg inom t.e.x. hoppningen.

Ändast_kaninavel
0

Min relation till min andra kanin GRAY är hur bra som hälst. Han kommer när man ropar på honom och han kan några tricks som jag lärt honom, som tex. snurra runt och pussa! :3 Han slickar mig alltid på fingrarna när jag pillar in dem mellan hönsnätet till hagen. Hur söt och lugn och simpel dvv som helst! ÄLSKAR HONOM!Kyss