Kanin iFokus

Kanin

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 762 ggr
[TeamGolden]
1

Tävlingsfrågor!

Lite frågor jag skulle vilja ha besvarade då jag ska anmäla mig till lite tävlingar inne på Stockholms kaninhoppare. 

* Veteran pokalen är bara för kaniner som är ca 6 år och äldre väl?

* Den här ''bimbo 2's nybörjarcup'' hur höga hinder är det där? Får vem som helst vara med i den? alltså (stor,lite, gammal, ung) 

* Min kani har hoppat mini-klass, vågar man anmäla sig till rak lätt eller krok-mini? :)

Kommer kanske på fler frågor snart Flört

//Julia

gaabriellaaa
0

Ja veteran är för kaniner som är 6 år och äldre.
Nybörjarcupen har jag ingen aning om! Om det är lätthöjd så är det ju 30cm högt.
Klart du vågar om det kändes bra förra gången! Glad

[TeamGolden]
0

okej, jag hade för mig att det var så :) 
Nej det var nytt för mig med, har aldrig hört talas om det förut!
Jo men jag velar fortfarande, jag vill ju tävla enbart för att ha kul men det är ju inte kul ändå även fas det inte spelar nån roll att han typ river varje hinder, ):
Jag tror nog jag vågar mig på Rak Lätt iaf, Krok-Mini är jag liiite osäker på, men nångång måste ju vara den första, så är det ju för alla, samma sak med de som kommit till Elit klass :)

gaabriellaaa
0

#2 Ja exakt! Jag tyckte också krok var läskigt i början för jag var så sjukt rädd att glömma banan men man lär sig banan rätt enkelt och nu spelar det ingen som helst roll för mig om det är krok eller rak Glad Skulle man dessutom ta fel väg i krok så går inte världen under direkt, been there done that Flört

Sweety
0

Jag tror nog att du vågar anmäla dig till rak lätt! Om du inte tränat krok hemma rekommenderar jag dig att göra det innan tävling. ;) Både jag och kaninen var väldigt förvirrade vår första krok tävling då ingen av oss sett en krok bana innan. x)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

[TeamGolden]
0

#3 :) Okej jag förstår, jag kommer vra supernervös iaf Oskyldig

#4 Ja jag hoppas det! ahah nää inte direkt bara låtit honom hoppa de väldigt dåligt egengjorda hindrerna som stod lite krokigt men det räknas ng inte ;) Ja men jag tror faktiskt att jag ska anmäla mig iallafall till rak lätt :D

torpetskaniner
0

Cupen kan alla lätt-klassade kaniner tävla i. Det betyder att du tävlar både rak och krok lätt, annars kan du ej vara med i cupen utan får då hoppa enskild klass och utan att tävla om Bimbo-pokalen. Exempel om du vill tävla rak lätt och kanske krok mini med din kanin :P

Mvh Linnéa
www.torpetskaniner.webs.com

[TeamGolden]
0

Hm konstigt att på deras hemsida, kan man inte anmäla sig till rak lätt bara utan rak lätt hoppas bara med samband med Bimbopokalen, är inte det lite konstigt? :s

:holmgreen:
0

#7 Vad menar du?

[TeamGolden]
0

det finns Rak lätt bimbopokalen, men inte bara Rak Lätt..?

torpetskaniner
0

Jag tror att dem har skrivit fel! Skriv isf:
Rak lätt (ej cup)

i din anmälan så tror jag det ska gå bra :)

Mvh Linnéa
www.torpetskaniner.webs.com

torpetskaniner
0

HAHA, fail det blev med dubbel-länkar på mitt inlägg ;)

[TeamGolden]
0

Okej, jag misstänkte det :) 
Jo men det borde ju gå bra att skriva så annars får dom ju skicka mejl till mig :)
Tack :)