Sluta bita!!
Helloooo
Kiara biter på burkanten. Vi har en träbur, och hon biter inte på GALLRET utan träet, om hon fortsätter kan hon komma ut! Och de är fult, vad ska ja göra?!
/Christel och den bitande Kiara :P
/Christel & kaninerna! 
Charlie gnager också lite i träet i buren. Får hon annat att bita i slutar hon dock :) Jag har alltid pinnar i buren och hon får morötter ofta också! Hon kanske bara biter i buren när hon har tråkigt? 
Ja antar det, när jag var på sjukhuset så va de ensamma. ska hitta kvistar till dem :)
/Christel & kaninerna! 
Ja hon kanske saknade dig då! Willow krafsar/nafsar ibland på balkongdörren när hon vill leka eller ha mat :P haha
Hehe ;)
/Christel & kaninerna! 
Sätt dit en extra träbit
//Joanna
eller kanske ge henne grenar att gnaga på om hon ej har det!
HAHAHAHAHAHA…..
Hon brukar ha det, #6,
#5, hur mena du?
/Christel & kaninerna! 
Kaniner ska alltid ha tillgång till färska grenar att gnaga på. Annars är det lätt att oönskade beteenden sätterigång.
For hon vara ute på dagarna?
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#9 Hon skriver i #7 att kaninen brukar ha tillgång till grenar :)
Mina gnager ändå, trots att de får vara lös mycket. Den som är ute mest är också den som gnager mest ;)
Ljustadalens kaningård
Ge dem lite större kvistyar så dem får lite att bita i.
prova stryka med lite citron på träet, så kanske hon biter på kvistarna ist.
#11 Min sambo testade att sätta citron på en låda mina kaniner hade bitit på. Willow började istället slicka upp citronsyran, haha!
#12 Haha :P
Ska ta grangrenar idag, de gillar Kiara :)
Cornflakes biter inte
/Christel & kaninerna! 
#7 Jag menar att du skruvar på en extra träbit där hon vanligtvis biter så buren inte gnags sönder och så att du kan byta ut träbiten när den är sönderbiten
//Joanna
hmm…. kanskeee
/Christel & kaninerna! 
Ättika brukar funka, ett tag iaf. Har en hermelinkille som gnagde väldigt mycket på gallret, penslade på ättika och vips så bet han inte mer ;) Dock får man pensla på nytt efter ett par dagar.
Okay, men cornflakes nyste då 1 gång typ.)
/Christel & kaninerna!