Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1844 ggr
mandyosv
1

Alla mina kaniner!

Jag tänkte göra en presentation av mina kaniner! Så ni vet! De är väldigt söta tycker jag och samtliga förutom Xeletec Fly High är räddade undan för små burar eller Elaka barn.

Vi börjar med Ullrika!

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

mandyosv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Pixie, hon köpte jag ihop med Ullrika & Pixies ben är brutet, men ihopläkt av sig själv, pappan som hade henne berättade att barnen hade dratt henne i benet så det gick av för några månader sedan. Men Pixie mår bra och har inte ont i sitt ben längre kan jag försäkra! Hon är den som får skutta löst hemma i trädgården utan att rymma!

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:

mandyosv
1

Detta är lilla Kakan som bodde i en bur på ca 65x35 cm.

Kakan och Fly ovanför!

mandyosv
1

Här är lilla Xeletec Fly High som jag klippt runt ögonen, därför han ser lite rolig ut! Jag fick honom från Jennie på Krongårdens Omplacering och uppfödning.

Fly & Pixie softar under uppsikt.

mandyosv
0

Detta är lilla Tindra, som ser ut som en mormor, även hon kommer från Jennie! Farbror Stampe som är på bilderna bredvid hittade jag tyvärr död i förrgår. SÅ HEMSKT. Begravde honom med ett fint kors. Tindra är den japantecknade väduren.

mandyosv
2

Här är min lilla Veronika, hon har fått för många kullar i en djuraffär och jag är verkligen glad över att ha köpt henne och gett henne ett värdigt liv.

Ni får gärna kommentera mina bilder om vad ni tycker om kaninerna! <3

Gå gärna in och gilla Krongårdens Kaningård & Omplacering på facebook & Håll koll på vilka kaniner som finns till salu, både ungar och omplaceringar!!!

makkeosv
4

Du. Det är mina kaniner också :) Du glömmer alltid bort mig i sånna här tillfällen :( Jättefina bilder <3

mandyosv
0

Kul att 115 st har kollat men inte en ända kommenterat förutom min pojkvän ._. lite trist ju

[MiniPim]
0

Så fina allihopa! Blev lite småkär i Pixie Glad

[Tilde]
0

Ullrika var ju riktigt snygg och speciell :) Alla är fina såklart! Gillar speciellt den vita Kyss Hemskt med Farbror Stampes död, usch :(

mandyosv
0

aw tack så mycke båda två!! :D tyvärr blev ulrika stulen från sin utebur i förrgår!!!! helt sjukt! har polisanmält!

[Tilde]
0

#10 Oj!! Förvånad Men vad hemskt!! Hoppas du får tillbaka henne!

Stiinisen
0

Åh vilken fin insats du har gjort! :)
Blir så glad när man läser dethär! :D

Gud vad fina kaniner ! :3

Hoppas att du får tillbaka Ulrika!

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/