Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 719 ggr
[Juliaammouri]
0

tänkte ni på ras..?

tänkte ni på ras när ni skaffa eran första kanin.

Vincent...
0

JA ,för att dvärgvädur sägs ju vara lungna och bra hoppare!Skrattande

HAHAHAHAHAHA…..

[Luppa]
0

Nja… Ville ha en Dvärgvädur men de var tingade. Så jag fastnade för 2 rysstecknade Lejonhuvade kaniner i stället, och det var då det bästa jag har gjort. Kyss

Fridaaaa
0

Nej var inte mer än max 3 år då, så tänkte inte jag på ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

BamsePower
0

nope. sökte främst efter en hane med lungt temprament och snygg färg ^^

valorous.kid
0

Nej, jag köpte bara en kanin som var söt och som hade ett bra temperment :) visste typ inte äns att det fanns raser då xD

[Wera]
0

Nej det gjorde jag inte :)
Eller jo lite, min kompis hade en hermelin så jag åkte till samma uppfödare och titta på en hermelin för hon tyckte att jag skulle ha en. Men min storasyster gick på myten om att hermeliner brukar vara tjuriga.
Så hon hitta två dvärgvädurar i en annons i en tidning som hon överraska mig med.

sländanskaniner
0

Nej, jag var ju bara 6 år, så mina förälldrar tänkte åt mig, och som de flesta små barn fick jag en dvv, en svart hona vid namn Ronja Rövardotter .. :)

[EllenAlicia]
0

nej :)

Rexkanin.W
1

Hade ingen aning om ens en ras x) hade kollat på kaninskötsel och så men inte på raser :)

Stiinisen
1

Nej :p

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

AkaiTsuki
1

Nepp inte direkt min första var väldigt blandras, dvv, rex och antagligen något mer som jag inte kommer ihåg just nu

//Joanna

BusBella
0

Jag var runt tre-fyra skulle jag tro då, så vi åkte bara till kaninen vi hittat till salu närmast oss.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Zvintos
0

Tänkte inte det minsta på ras, då min första kanin var en jag räddade undan avlivning. Supersnäll 3-årig hermelinhane som levde 6 år till.

[Tilde]
0

nej inte alls, men sedan läste jag mer om kaniner och föll för lejonhuvade, vilken min andra kanin (faktiskt den första jag fick hem, men den andra jag bokade) är! :D

NaDa...
0

Nej, jag ville bara ha en snäll gosig kanin.
Det fick jag ju dock inte.. Jag fick en elak vresig dvärgvädurshona ;)
Fast sen var hon ju elak mot alla utom mig.. :P

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg