OT - Desperate housewives
Är det någon mer än jag som ÄLSKAR Desperate housewives? Håller på att titta på sista avsnittet nu!! 
Tittar inte på det jätteofta men när jag väl ser det så sitter jag å mamma fastklistrade mot tv-rutan. Pappa tycker väll mest att det är trams O,o ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Åh älskar det med! :D
Jag älskar det! Nån som följer Greys anatomy här också?? :)
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Jag kollar också på det ;)
Jag såg klart på det sista avsnittet för en timme sen. Är ganska nöjd med slutet =) Hade ju varit bäst om mike plötsligt återuppstod eller nåt haha, men med tanke på omständigheterna tyckte jag det slutade bra =) Kärlek till Karen!
Har inte missat ett enda avsnitt sen starten. En stor favorit som kommer vara SÅÅÅ EXTREMT saknad!
Haha orka att jag hade 20min kvar av det sista avsnittet ever och så strular videospelaren 
#3 Jag såg nästan hela första säsongen, men slutade titta efter det. :/
#5 Vilken sida tittade du på?? Det kommer upp typ "error" eller "the video was not found" nu på nästan alla :(
Såg klart precis! Haha så typiskt att det skulle sluta sådär! Nu vill man ju se en ny serie om Wisteria Lane! :P
#8 ja man undrar vad som var i lådan hos husköparen^^,
Inte kollat på den så mycket men har jag inget för mig någon dag kanske jag börjar, är uppehåll nu på serierna jag nördar
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag och mamma har följt serien sen den startade typ xD Men nu tycker jag att den börjar gå lite överstyr!
Har inte läst hela inlägget eftersom det kom upp saker som händer i sista avsnittet (vilket jag inte sett ännu), men även jag är hooked ;)
Jag laddade hem hela säsong 8 (nyaste) för någon vecka sedan och såg avsnitt 19 nyss. Har nog bara följt de senaste säongerna. Har inte sett dom allra gamlaste (1-5 kanske) och någon av säsongerna har jag bara sett vissa avsnitt av men jag funderar på att ladda hem alla säsonger och se alla avsnitt slaviskt 
Annars följer jag Pretty little liars, vampire diaries och Alcatraz. Men har redan sett alla säsonger som har kommit ut än så länge.
Åh när del 20 var på teve förra tisdagen missade jag det för att teven inte funkade. :(
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR Desperate housewives och kan inte fatta att det faktiskt är slut på riktigt nu! :(
Har inte missat ett enda avsnitt sen serien började sett alla säsongerna flera gånger om (förutom den sista) och de står så fint uppradade i min bokhylla.
Mina vänner brukar mobba mig för mitt stora intresse då jag inte bara ser serien utan följer den och de flesta skådespelanra på ex facebook och läser massa artiklar mm. Är helt enkelt så beroende av tv serien man bara kan bli! :D
Är dessutom glad att serien slutade som den gjorde, den lämnade inte massa frågetecken efter sig och man inte räknar med hon som flyttade in i susans hus. OMG vill veta vad hon hade i lådan.. :):)
Desperate housewivies in my <3
Hälsningar Emma! :)
#11 Det händer massa saker, men inget är "för mycket" för det finns alltid en bra förklaring till allt!
Tycker jag i alla fall, haha
#14 Aww illa! Men man kan ju kolla online! Bara googla på Desperate housewives season 8 watch online free, eller nått.. Fast då är det ju utan undertext :)
#15 Jaa så tråkigt att det aldrig mer kommer avsnitt!! Men jag hoppas att han som kom på hela DH skriver nya serier som kommer på tv! 
Håller helt med! Det var ett riktigt bra slut, vilket är ganska ovanligt. Man brukar alltid fråga "vad hände sen?" men det behövde man inte nu :) Ja förutom med lådan då! Det kanske kommer en serie om henne och de som bor kvar på gatan istället ;) haha
Vilken är er favorit-housewife??
#16 ja, marc cherry MÅSTE skriva en ny serie! :D
förresten, ganska kul var det att han själv var med i sista avsnittet. Han spelade en av susans flyttgubbar xd
Hälsningar Emma! :)
Kollar ofta på desperate house wifes och greys anatomy :)
/Christel & kaninerna! 
#17 Really?? Såg inte ens! Tänker inte så mycket på folk i bakgrunden xD haha
Hittade den här bilden: Desperate Barbiedolls!

#16 Jag kan inte bestämma mig vem av dom jag tycker bäst om, alla är så bra på sina egna vis! Men jag har aldrig tyckt om renee eller dom "mindre" karaktärerna runt om, speciellt inte hon blonda….hmm vad hette hon….edie^^
Men om jag måste välja nån så tycker jag nog bäst om…..gabrielle, eller lynette, eller alla haha xD
#20 Håller med dig, Edie var så dryg! Och Cathrine med!! Mina favoriter är också Gaby och Lynette! :) Lynette är så cool och Gaby är alltid roligast 
Totalförälskad i DH, ÄLSKAR DET!!
Smått beroende 
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥