Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 492 ggr
Rexkanin.W
0

Bus kanin

Hej!! Måst bara skriva hur påhittig och busig min rex är! Jag skulle ge kaninerna vatten. Jag var stressad och råkade ge fel vattenflaska till henne (den med löstagbar pip) . Såklart tar hon loss pipen och springer och gömmer den xD precis som alltid. Sånär jag kommer hem dagen därfter, ser jag det här. Det här har hänt två gånger nu, båda gångerna har jag hittat pipen nergrävd i höet eller något sånt. Jag tänkte bara hur påhittig hon är. Hon gör allt för att j'vlas md mig x)

Fridaaaa
0

Busig kanin ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Rexkanin.W
0

#1 Ja, jag förstår inte hur mycket hon igentligen anstränger sig för att göra mig såhär "nämen Leia, vad har du gjort nu för bus" Hennes bästa underhållning är när jag ska leta efter den här pipen xD

Fridaaaa
0

#2 Haha ett av våra marsvin lyckades få bort pipen från vattenflaskan, tog tid innan jag hittade den haha

Men testa att ge kaninen skål istället ?:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inaarah
0

Haha, så charmigt! :) Hade en kanin en gång som emellanåt fick för sig att bita tag i sin hörntoalett och slänga ut den när man öppnade burdörren. Inte nog med att man blev smutsig, ont fick jag också. :P

Rexkanin.W
0

#3 testade det. Den var ännu skojigare, den kan man ju välta x) aja, det är ju lite charmigt att vara ett busfrö :) #4 Oj, alla dessa busfrön :)