Framtida avelsplaner?
Tänkte det kunde vara kul att veta om det är några här som har planer på att starta en uppfödning i framtiden.
Vad för ras & färg hade ni tänkt avla på?
Kanske få in en ny färg/teckning på en viss ras?
Så, berätta era framtidsplaner nu! 
Själv har jag planer på att om några år försöka få fram vita blåögda belgiska jättar! 
Oj, låter fint :) Då snor jag en av dig ;) Skulle själv kunna tänka mig att föda upp nån stor ras, som BJ eller Fransk vädur tex.. men bor ju i lägenhet i stan så det blir väl svårt :P

ja, det kan ju bli lite problematiskt då XD
Jag skulle jättegärn vilja avla på dvärgvädurer, helst madagaskar tror jag ^^ Men då måste jag flytta hemifrån först XD

Jag skulle vilja avla på Löwen, med blå ögon & vit päls (vet ej vad den teckningen heter)
Jag avlar just nu på korsningar, men i framtiden vill jag gärna avla på renrasig dvärgharar blå & brun zobel and white.

Jag avlar BJ :) och hoppkaniner :D
#5, Vit blåögd
Sj har jag hållt på lite med mantelteckningen. Världens underbaraste teckning, men lämnar mer och mer utst, mot hopp. Men tror ändå jag fortsätter på den teckningen ;)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
skulle vilja börja med lejonhuvad uppfödning :D i olika färger.. japantecknad och bourgogne helst tror ja.. :D
Jaa en uppfödning av Belgiska Jättar har jag haft i åtanke ^^ Mozart är ett prov för att se hur rasen är, och den verkar vara helt underbar :) Men jag har också funderat på Frassar.. Så jag får se vad det blir ^^ En stor ras iaf ;D

Jag skulle vilja föda upp dvärgvädur!! (Spelar ingen speciell roll Vilken färg? och teckning!)

Vit blåögd & Blå/Madagaskar/Isabella Wienertecknad Teddydvärgvädur ska jag försöka avla fram :)
Kommer även att ha Vit blåögd och Madagaskar Dvärgvädurar till utställning :)
På G är dvv Madagaskar/manteltecknad/brokad och Himalaya eller zobel/siames, (vill ha blå ögon) fast tycker Himalayan är så vacker *suck*
jag ska föda upp rysk kanin … :) men jag letar just nu efter en till hona … men de finns ingen som har denna ras??
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#14 Hittar jag en när letar efter mina, så ska jag meddela dig.
hehe, samma som du…
Rysk kanin ÄR Himalaya. Personligen tycker jag Himalaya låter trevligare. Då inget bra har kommit från ryssland efter Tsarens död, anser jag det är en förolämpning mot kaninen och kalla den "rysk"…men det är jag.
hehe okey ..
aa man kan säga mkt .. :P jag har redan 2 st och 3 kaninungar av rasen rysk kanin men jag vill ha en till avelshona … har du msn ?
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Japp, PM:ar den…