Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 478 ggr
Katten_
2

OT- kaxiga människor...

Hejsan!

Jo, ibland kan VERKLIGEN kanin i fokus spåra ur!

Hur förhindrar vi det?

Det kan bli RIKTIGA bråk, hur gör vi?

Är verkligen inte kul att vara här när det är såhär. 
Idag hände ju ett till "påhopp" av ni vet vem…

Så hur stoppar vi det?!

/Christel o ninerna<33

/Christel & kaninerna! Glad

Smullis
6

Alla får tänka på att hålla en bra ton, det är ju väldigt viktig. Även om man är rasande, så ska man försöka så gott det går¨och istället formulera sig på ett sånt sätt så att man förstår vad personen vill berätta. Inte bara svordommar och utbrott.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Katten_
0

Ja, precis.

Zvintos
2

Om man känner för att skriva något otrevligt, kliv bort ifrån datorn en stund och kom tillbaka när man lugnat ner sig. Visst har man rätt till en åsikt, men man behöver inte alltid framföra den kan jag tycka. Särskilt inte om det bara är otrevligheter.

[Tilde]
3

Tycker att Sajtvärd och moderator borde lägga sig i om det blir riktiga påhopp, ge personen en varning eller liknande. För vi kan ju inte ha mobbning här! Vi har alla samma intresse och borde därför inte fokusera på det vi inte har gemensamt.

[LittlePiglet]
1

Man kan ju alltid utgåfrån att den som skrivit nåt skrivit det på ett postivt sett, tror många bara missuppfattar vad man skriver…

Katten_
0

Ja, bra skrivet #4, ;)

#3, ja precis :)

Smullis
0

Fast ärligt talat har jag inte sett något inlägg där någon är riktigt sur. Men det är klart, jag hänger oftast inte på KiF..

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Zvintos
0

#4: Varningar brukar utdelas om det blir rena påhopp. Men det absolut bästa är om vi Medarbetare samt sajtvärden inte skulle behöva göra det alls.