(S) Två kaninhanar
Efter mycket funderingar så har jag beslutat att sälja mina ögonstenar Timjan och Kanel. Anledningen är för att göra plats för min framtida Avel och för att jag för tillfället har platsbrist (vi ska bygga burar i sommar). Dom är då hannar och okastrerade men går bra tillsammans. De är egenuppfödda och föddes den 15/01-12. De är av rasen lejonhuvad kanin med kanske några droppar dvärgvädur.
Mer info om Timjan
Timjan är då den svarta på bilden här nedanför, han är väldigt kelig och älskar att mysa. Hälsar alltid på nya och är alltid framåt. Har aldrig gjort något dumt.
Mer info om Kanel
Kanel är då den madagaskarfärgade, han är väldigt mysig men skygg i buren, gömmer sig oftast i huset, men när man fått ut honom ur buren är han jättesnäll. Gillar att mysa men föredrar att undersöka omgivningarna och busa istället.
Pris diskuteras och jag säljer dem helst tillsammans.
Hälsningar Amanda och kaninerna
Här har vi ett bevis på att det är möjligt att ha hanar tillsammans! :)
Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Åh vad kul att kunna ha hanar tillsammans! ;)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
1 och 2# Japp, de är uppvuxna tillsammans ifrån samma kull och funkar super bra ihop.
Glömde skriva att de finns på gotland.
Hälsningar Amanda och kaninerna
ÅÅHH hanar ihop, min dröm :D Lyckliga dig. :D Och okasterade
Tyvärr har jag en liten hane.. det skulle förmodligen helt garanterat inte funka!
Vad helt underbart, lyckliga den som får ta hand om dem.