Yey, en maskot!
Jag ska köpa en liten maskot till kaningården, en fransk vädur - i färgen EGERN! Så jävla glad :D Och så jädra coolt! Tror aldrig att jag sett fransk vädur i egern, varken i Sverige eller Tyskland :D
Bara 2,5 vecka ännu, men uppfödaren tyckte det såg ut som en tjej :)
Så nu tror jag att jag bygger en jättebur innan jag bygger innestall ^^
För er som inte vet så är Egern en blandning av blå och brun färg, ser ut som en lite ljusare blå, lite brunton. Ser nästan lilaaktig ut ibland :)
Här är en jämförelsebild på isabella, beige, blå och egern :) Från Kaninfarg.se http://kaninfarg.se/images/ungar.isa.bei.bla.ege.jpg
Jaså, det blir så? ;) Grattis!
Jepp, jag den "fula daskiga" ungen var min om jag ville ha den ^^
gud vilken fin därg! grattis!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Tack :D Skrek direkt att jag ville ha ungen när uppfödaren la ut bild och frågade vad det var för färg xD
#4 haha roligt att du fick tag på en sån ovanlig färg :-) frassar är otroligt fina, vill gärna ha en i framtiden
Har haft frasse förut, underbar ras! Köpte en i somras men han dog på utställningen innan jag hann få hem honom, så då tappade jag lusten ett tag.. :/
#6 det var ju synd, bra att du får en nystart med en ny frasse :-D
Jepps :D Känner mig som ett barn på julafton ^^
Vad kul! :)
Vad roligt!
Franskisar är ju så fina, och vad snyggt då i egern!
Grattis vad roligt! : )
Grattis!:D Frassar är så himla fina :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis!!
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Slänger nog ut en bild här sedan när de är lite äldre och uppfödaren lyckas få bättre bilder, bara 2,5v än så länge :)
Så fin :)
Åh vad roligt! Frassar är helt sjukt underbara. Vill verkligen ha en men såklart har man inte plats :(
Tycker det är kul när man får tag på en kanin med ovanlig färg/teckning.
Mvh Linnéa
www.torpetskaniner.webs.com
Men Gud vilken söt liten sak :*
Naaaw, vilken sötis!
Neej! vad söööt!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Grattis! Så jäkla söt! :D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Nämen vilken sötnos! :33
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Gud så söt och fint namn dessutom. Har aldrig sett en frasse i den färgen förut.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#25 Inte jag heller, det var därför jag ville ha henne direkt :P Har gått i frassetankar länge :)
#26 Jag förstår det. Jag hade inte tvekat heller om jag hade tänkt köpa någon ändå. Hade du tänkt ta ungar på henne?
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Nja, får se om man hittar någon passande hane senare :) Vill ju helst ha en blå med havannaanlag/ havanna med blåanlag isåfall, så det kan bli fler egern :) Men först och främst är hon tänkt som kelis, och hänga med på några utställningar. Nu har jag bestämt att hon hämtas 20e!