Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 535 ggr
AMITOLA
0

(S) Angorahona & Vädurskille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog i somras emot ett antal kaniner på grund av vanvård.
Nu känner jag att Benny & Signe behöver ett nytt hem, hos någon som är kunnig och som har mycket tid över till dem.

Benny är en kastrerad vädurskille som är mycket trevlig, kontaktsökande och matglad. Jag hämtade honom tillsammans med två andra kaniner. Toviga och magra.
Nu är han dock en pigg kille med bra hull!

Signe är en Angorahona, som inte fått mycket kärlek i sitt liv. Hon satt i en mycket liten bur i en fritidspark och var livrädd för alla ungar som kom och släpade runt henne.
Nu är hon dock en tusen gånger gladare och mysigare tjej än hon var när jag hämtade henne. Hon är mycket nyfiken och tycker om när man pysslar med henne. Hon behöver mycket kärlek, och det av någon som vet hur man hanterar kaniner.

Båda har varit både inne och ute kaniner men jag skulle helst vilja att dem har en större yta att röra sig på.

Båda två är underbara men dem behöver någon som har mer tid för dem än vad jag har.

Vi finns utanför Göteborg.

Like ok whatever, dude.

AMITOLA
0

Har ni frågor eller vill se fler bilder är det bara att fråga.

Like ok whatever, dude.

polly_
0

Hej!

Jag är intresserad av Signe, har redan en angora kanin och vill ha en till. Kan du skicka en bild på henne? Problemet bara att jag bor i Stockholm, men kanske det går att ordna transport?

Vi har mycket plats för kaninner och de får mycket upmärksamhet och kärlek av oss.

Bästa hälsningar

Nadia