Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1697 ggr
BamsePower
1

(S) Ung Hane Omplasering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en ung hane som ska omplaseras. Han heter Snurre sprätt och är efter mina egna kaniner. Min syster hade honom men när jag märkte att han inte mådde bra tog jag tillbaka honom. Avmaskad och klo klippt innan och van vid hantering. Inga sjukdomar eller fel. Bröt av en klo dock när han var yngre som ej växer ut. Finns i utanför hässleholm i skåne. KRÄVER lung och ro då han är nervöst lagd! Det vill säga, en ansvarsfull person och inga barn som tycker han är en leksak! Lite van vid hundar dock ogillar han när dem kommer för nära. Vill ha 1 kr för honom, en lycko slant det vill säga. Du kan nå mig på min hotmail Bamsepower@hotmail.com eller på mitt mobil nummer 0768726227. Omplaseras eftersom jag inte har plats samt har ingen bur han kan växa lite till i. Född den 17 september 2011.

BamsePower
0

Söker nytt hem ganska omgående!

BamsePower
0

Någon snäll som kan hämta han? Transport i skåne kan ordnas!

BamsePower
0

Är det verkligen ingen som vill ha honom? Behöver ha bort honom snart!

Fridaaaa
0

vart finns han?

varför är det så bråttom?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

BamsePower
0

han finns i skåne utanför hässleholm. Jag har ingen tid och ingen ork till honom. Jag fick honom på halsen eftersom min syster inte tog hand om han ordentligt. Sedan buren han går i är för liten hade ingen större ledig nämligen, vill att han ska komma iväg liksom.

[Luppa]
1

#4 Det står ju att hon inte har plats.

Fridaaaa
0

#5 Aha okej. Hur stor är han?

Fridaaaa
0

#6 Lätt att missa i all den texten ;)

BamsePower
0

anldening till att jag inte har tid och ork med honom är ett jag har 3 honor och 2 hanar som tar så mycket tid att då snurre blir försummad vilket jag inte vill eftersom han är trevlig och snäll, bara nervös och rastlös ibland.

BamsePower
0

han är ca 25 cm från nos till bak på ett ca. så inte så super stor liksom.

BamsePower
0

Putt.

BamsePower
0

putt

BamsePower
0

Putt.

Fridaaaa
0

#13 Man får inte putta 2 gånger samma dag