Vilken Ras??
Den har förstora öron för att vara renrasig hermelin. Annars är det hermelin utan dvärggren men tycker inte den liknar hermelin så mycket i ansiktet.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Nej jag tyckte också den har förstora öron för att vara hermelin (kollade bilder på nätet :P) För blev tillsagd av dem som sålde kaninen att det var hermeliner… Vad kan det vara för blandning. Tänkte bara på hur stor den kan bli? Skulle vara spännande att veta (: Tack före svar
kanske en blandning av holländare & hermelin…
Hermlin/dvärgvädur eller något sånt kanske? :P
#2 Ja korsning med hermelin skulle jag med tro, kanske dvärgvädur, för det är vanligt :)
#3 Hollis ser jag ingenting i kaninen? =)
#5 HAHA jag kan inga kaninraser
men jag menar typ själva formen och öronen för hollisar brukar har öronen upp ,men du kanske har rätt är inte expert på sånt här.
Tack för svar alla :) Tänkte på att då kanske den inte blir så stor :P för har ju en rätt stor bur till den men växer den och blir större än hermelin får jag ta hem den 1 och 80 buren :P
#7 Hur gammal är den? :)
Alla dvärgkaniner under 3 kg, har samma lagliga mått, alltså minst 100x50x50 bur, men ju större destto bättre! :)
den är 8 veckor :)
#9 Ok såg du föräldrarna hur dem såg ut? :)
Nej jag såg aldrig föräldrarna :/ Fick bara information om att det var Hermeliner :)
#11 Ok i så fall hermelin utan dvärggen :)
ursäkta att jag frågar men vad är dvärggen? :P
#13 Den som gör att den blir så små ;) Svårt att förklara, hoppas någon annan kan göra det här inne :P
jaha :P tack :)
Nepp ingen hollis i sig i allafall! japan kanin då?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Gissar på hermelin utan dvärggen då eller nån sorts korsning med kanske 75% hermelin och kanske lite dvärgvädur:) vet inte men huvudet säger dvärgvädur tycker jag:)