Vart är ni?!
Det finns ju så många duktiga fotografer här på KIF, och jag vill ju se lite bilder som man kan ge kritik och kommentarer på, kanske ge tips? på hur ni ska göra osv :) Fotografisk kritik! :D
Därför vill jag påminna & tipsa om kategorin: Kaninfotografering - tips? och konstruktiv kritik, använd den och visa upp lite bilder! :)
Jaha okej :)

Hehe, det är bra Alexsandra :P
Tipsa på ;)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
och denna :P min lilla foto modell :P men tuvärr är hon död :/
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#4 och #5 Åhh,vilka fina bilder :)
vad tycks om denna bild !?
Medarbetare på Hundar.ifokus

#7 Gå in på Paint och ändra till jpg format :)
#8.. hur gör man det ?! :O :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
#9: Klicka upp bilden i paint, och sen "spara som" eller "save as". Under där du skriver in namnet på bilden kan du vlja format.. :) Då brukar det stå JPG och JPEG som samma format.. ^^
Tog en bild för någon dag sedan som jag tyckte blev så himla söt. 
Zvinto som gör sig fin framför kameran.
# 13 tack va söt :)

#13, jag tycker den var hypersööt! Synd att du inte fik med båda XP Eler ja, hela båda?! ^^
#14 Tackar!:)
#15 Tacktack. Jo jag är nöjd med bilden för det blev bra skärpa på honom tyckte jag. Ja tyvärr blev inte Swinto med så mkt men han kunde inte vara still:P Nyfiken på kameran ;) Haha
Eftersom ingen annan lägger upp fler bilder nu så man kan kommentera o kritisera så slänger jag med en till. Älskar bilden!<33 Jättenöjd faktigst! Ös på med kommentarer o kritik :) tack!
#16 jätte fin bild :) katten är jätte fin med
#17 Tack:)

#16, jag gissar på att han/hon har fått syn på något småkryp eller något annat intressant? Gud vad mysig vårbild! Den bara lyser ut värme & vår!
hehe. tack för tipset. ska lägga in någon fin bild där sen :)