Svartsjuk?
Jämt när jag sitter och leker med Charlie.. t.ex. nyss satt jag och matade henne lite med morot, så kommer Willow och knuffar på mig! Hon hoppar upp på mig, slickar mig och knuffar med nosen tills jag vänder min uppmärksamhet mot henne.
Hon "grävde" och nafsade lite i min hand som höll i moroten som Charlie åt av. Sedan gick hon och slickade mig på benet. Jättekonstigt beteende!
Det händer alltid om jag sitter ensam med Charlie. Tio sekunder max, sen kommer Willow och vill vara med!
Kan hon vara svartsjuk på Charlie? 
det tror jag, mina verkar bli det. dom ställer sig och klänger på gallret om man inte gosar med dom utan med nån annan. blir lite jobbigt när man har 4 man måste ge sällskap =)
Hon är nog lite avis. Nonchalera henne så kommer hon att ge sig, tror jag :)
#1 Haha aww det måste vara ansträngande ;)
#2 Fast hon är för söt för att ignorera<3 Så länge hon inte hoppar på Charlie så är det okej. Tycker det är lite gulligt om hon är svartsjuk :)
#3 Haha, lite, man älskar ju ala lika mycket så det är jbbigt när man måste ignorera dom …
hon vill väl också ha morot!! vankas det gott så gäller det att hålla sig framme
#5 Hon var inte alls intresserad av moroten faktiskt :P Hon ville bara bli klappad, haha
Nedrans.. bara min kanin som gör nästan vad som helst för något gott..
Idag hade han värsta kamikazehoppet till den kartong där jag förvarar gottiset o höet. Nu måste jag flytta allt upp på en hög bänk.
#7 Haha typiskt! Min lilla Willow kröp in i en påse med maskrosblad för att komma åt! Det hjälper inte att lägga den högt upp, hon hoppar som en galning. Fick ta in hela påsen. :P
Jo men nu åker den upp på köksbänkshöjd.. typ 120 el vad det är.. o inget klätterbart i närheten muahhahaha.. 
Haha det låter som en bra lösning! ;)