1km= väldigt mycket?
Hej!
Idag gick jag och Bambi i en promenad på 1km, när vi kom hem så drack han en hel skål vatten och sov! haha
Men jag undrar om det är alldeles förmycket? kan de verkligen orka eller så?
Hur mycket tycker ni att de max ska gå? :D
MVH/ Jana
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Nej 1 km är inte så långt, tar 10-15 min att gå max :)
Men det har ju varit varmt idag, så var inte ute och gå i värmen bara, är nog därför han var trött
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ingen aning jag går aldrig promenader med kaniner, men 1 km låter ju som mycket om den inte är van.
1# Gud vad bra! dfå blir det 5km imon! :D
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Jag Tror absolut inte att det är för mycket, jag brukade gå minst 2 km varje gång som jag var ute och gick med min förra kanin Skutt :) han älskade promenader! :)
2# Han springer ju hela tiden! han var jätte glad när han fick springa så mycket! när han skuttade så typ flög han upp! när jag gick hem så ville han ut igen ;)
Går det inte att ta med en vattenflaska då om man går långt och det är varmt?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#3 5 km är lite väl att ta i,max 1-2 km, inte mer räcker :) Tycker jag, speciellt nu när det är så varmt, är det inte bra för dem att vara ute och skutta mycket, lätt för värmeslag
Jahhaa okej! då blir det 2km imon då! ska ta med mig vattenflaska! :D
#8 gå när det är svalt i så fall, på kvällen :D
går bambi som En hund eller hur vet du att det är 1km? Coolt i så fall :)
10# Typ! asså ibland nosar han lite men då säger jag bambii….. då kommer han för att hinna ifat mig!
10# Har en sånn på mobilen som mäter! ;)
vart gick du med han?
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#11 gud vad häftigt!! Hur har du lärt han att följa efterdig? Mina kaniner springer bara in i buskarna haha :p
12# På trotowaren! ;)
Det är 12grader varmt ute typ! ska gå ut med han något vid fem sex tiden!
ska fortsätta med 1km tror jag i några dagar så han vänjer sig extraa mycket! sen ska det bli 2km! :D
Mysigt! Längtar tills jag kan ta med kaninerna (och sambon) på promenad i skogen :)
blir inte kaninen rädd när den går vid vägen?
HAHAHAHAHAHA…..
16# Han var rädd innan men han vänjer sig! nångång måste han lära sig att människor/bilar djur oxv
13# Vet faktist inte men jag är såååå bestämd när det gäller lydningen! Han går där jag vill, när han ändrar håll så stoppar jag honom och står still, han försöker men tillslut så vet han att (jag måste gå där hon vill) :D