Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 845 ggr
Clariiz
0

(S) Säljes & Omplaceras kaniner

Har en del kaniner till salu nu, och även ett par för omplacering.
Båda kaninungar och vuxna, det finns just nu flera som står på kö för att lämna in sina kaniner på omplaceringshemmet men innan de kan lämna av dem måste några åka först.

Kaninerna som finns till salu finns på denna sidan: www.skorpans.webs.com
Klicka er vidare till "Adoptera ett djur".

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

minaninar
0

Jag skulle gärna velat ha Elliot som verkar urfin, men jag har redan hanne. :( Är han kastrerad?

Ifall man har två hannar, i två olika burar i två olika rum men de får samsas om hela lägenheten så lär det väl bli slagsmål ändå. :(

Eller så kissmarkerar de ikapp haha.. åxå rätt jobbigt

Clariiz
0

Han är inte kasterad. Två hanar fungerar sällan så vill du ha en kompis till din hane skulle jag rekommendera en hona.

Jag har ju kastrerade honan Rut. Hon är van att bo lös inne. Går på låda och tuggar inte på sladdar. Hon har dessutom bott med en hane förut. Så hon skulle passa perfekt om du skulle känna att det var värt ett försök.

Elliot bor nu bredvid en annan hane och de älskar varandra - med galler imellan. Vågar inte testa hur de skulle vara mot varandra annars.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Denna kommentar har tagits bort.
minaninar
0

Hihi.. kärlek med galler emellan.. thihi.. låter klokt. Jag minns att när jag skulle köpa kanin så tittade jag redan då på Elliot, han föll mig i smaken. <3 Men sedan råkade en liten en i en djuraffär komma ivägen för vidare planer.

Vincent...
0

vart finns du?

för om det är nära kanske jag kan lämna in på pensionat när jag reser bort!

HAHAHAHAHAHA…..

Clariiz
0

Jag bor i Eskilstuna.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Vincent...
0

det var en bit bort , bor vid göteborg!

HAHAHAHAHAHA…..