Sandåsens Frasse
Nu är min härliga avelshane Frasse här! Han är en mörk white zobel brun stambokförd på 91p och min förhoppning är att han ska komplettera min ljusa hona. Riktigt charmtroll är han!
Oh my… Den där kullen blir spännande att följa!
Oj vad fin han är!
Gud så fin han är! *Riktigt avvundsjuk*
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
När blir det ungar? (: Ska bli riktigt kul att se, har du koll på generna sen tidigare på honom, tänkte om du förutspått färgena :D
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
#5-7: Man tackar. ^^
#8: PARNING blir framåt våren.
Färger vet jag redan vad det blir i kullen och det blir främst white zobel brun och white zobel blå, ev zobel brun och zobel blå.
Grattis vad skoj!
Han är verkligen superläcker! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 åh så kul. jag letar franskvädur med stamtavla, eller ja någon som avlar på dem. Hade tänkt att skaffa mig en om ett år tror jag (:
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Söt kanin du skaffat!
Bara lite nyfiken, varför har han fått så låga poäng?
Välkommen till min kaninblogg Kaninfamiljen.com
#12: Han har dels avdrag för gula tassar, men sen 2 poängs avdrag för att han har "svag zobelteckning" (dvs för mörk) och lite på kroppsformen. Det är väl det som drar ner det, för i övrigt ser resten bra ut. Han har fått bra omdöme på white-teckningen och det är främst den jag vill åt, samt det mörka för att förhoppningsvis mörka ner avkommorna då min hona dels är aningens ljus och har svag white-teckning på sidorna.
#13 Där ser man, tyckte teckningen såg fin ut men missade att han är zobel. Lycka till med dina planer för honom!
Välkommen till min kaninblogg Kaninfamiljen.com
#14: Ja, han är som sagt väldigt mörk och skulle nästan kunna misstas för en vanlig white. Teckningen är som sagt väldigt fin, så den hoppas jag han nedärver väldigt starkt. 
Snyggingen min, som tillverkade lite bebisar igår. 
Nya bilder på snyggingen. ♥

han var mycket fin kanin!
HAHAHAHAHAHA…..
Vilken gullig kanin! kan du lägga in någon bild på mamman också?
Always <3
#22: Menar du den honan han blev parad med? Bilder på henne finns i "Välkommen Solöns Ulva".
Oj vlken fin! Superhärlig. Skulle också vilja ha en sån!
Vilken grann pojke, och jättefina bilder :)