Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1223 ggr
michellekrantze
3

(s) Vit blåögd

Ophelia är en vit blåögd långhårig ung dam på ca 6 månader.

Hon säljes till ett hem där någon kan erbjuda mycket kärlek och pyssel, hon trivs bäst då hon får skutta fritt i lägenheten eller ute, avnjuter gärna en stund med kel och borstning. Hon är en väldigt lugn och sansad kanin som är enkel att hantera vad det än handlar om. Hon älskar mat och att gnaga på pinnar, att sova på rygg eller rulla sig i sand är också en rolig sak. Ophelia är rumsren, hon kissar och bajsar i en toalett sålänge man rengör den varje dag. Väljer man att inte ha toa befäster hon ett eget hörn där hon gör sina behov i.

Ophelia vill bo som ensamkanin eller med en kompis som inte kör runt på henne, hon är alldeles för snäll och säger aldrig ifrån. Hon har en kull med 3 ungar som är leveransklara om några veckor, hon har skött sin första kull väldigt bra. Hon säljes till kel, hopp eller liknande och vill vara någons bästa kompis.

Ophelia är van vid hund.

Du som är seriöst intresserad ombedes ta upp detta med mig i meddelanden då jag vill hålla tråden så fri som möjligt för kommentarer, andra är självklart också välkommna att skriva där.

Ophelia finns i Östergötland, transport kan eventuellt ordnas, ta upp även detta i meddelande om du undrar över något.

varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns

michellekrantze
0

putt

michellekrantze
0

putt

tilde&twix
0

hjälper dig och puttar på :) ♥

Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner

michellekrantze
0

tack :) <3

minaninar
0

Jag ville bara säga hur otroligt fin jag tycker hon är!

Jag var först lite osäker på om du inte vill att man ska lämna kommentarer av den sorten, men jag tolkar dig som att du vill att folk som är intresserade av att ta hand om henne ska PMa dig o andra får kommentera om den vackra o söta ninen här!Tungan ute

Jag är mest förtjust i dvv men när jag ser den här lilla raringen så blir jag ju lite kär. HOn är en skönhet också! hihi

michellekrantze
0

Ja, han är väldigt fin, licksom ser ståtlig ut samtidigt som hon kan vara så otroligt söt!

Jag hoppas någon seriös nappar på henne, mamma är lite sugen hon med just för att Ophelia är så lugn och vänlig. Perfekt för Isabelle (sladd syster 6 år) som då kan borta och pyssla på henne en massa vilket hon verkligen njuter av. Blir eventuellt en prövo period pga allergier :)

michellekrantze
0

putt

michellekrantze
0

såld