Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 224 ggr
SaraB
0

Om Lottiepellets

Vad är det som gör Lottie så mkt bättre än de pelletsen man köper i en vanlig djuraffär?

Då menar jag typ inte Icas pellets, utan pellets i lösvikt. ^^

Tina-A
0

Jag är också nyfiken. Aldrig testat Lottie, men det är ju en blandning av fler saker och inte bara pellets. Inte säker på vad som mer finns i, men lite torkade frukter kanske och lite säd? Beror kanske på vilken sort man väljer. Som sagt har jag ingen erfarenhet av Lottie :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0

Mina kaniner dissar vanligt pellets medan de slukar Lottie. Tja, smaken kanske?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Keligast
0

i lottie-pelletsen får kaninen in alla sädessläg dom skall ha om dagen och dom kan inte sotera maten, allt ligger i pelletsen och jag har hört att ica-pelltsen, zoo-man då innehåller för mycket fett. men detta har jag bara hört!

KajsaM
0

www.doggy.se är Lotties hemsida.

Precis som #3 säger så kan inte kaninen välja utan allt är inbakat i pelletsen ;)

Mysterious
0

precis som #3 säger,kaninen får inte välja vad han vll,för allt har likadant smak och ser ut precis likadant,har köpt lottie idag,och Alfred bara älskar det,har dock gett honom liite så han vänjer sej :D

Mysterious
0

märkte inte att inlägget va så gammalt XD

Hopi
0

Det verkar iaf som kaninerna älskar Lottie! Det finns faktiskt på Granngården såg jag. Annars är det vanliga mataffärer som typ ICA som har den maten.

Nathalieee
0

Jag brukar ha lottie som godis till mina.