Väntas ungar! :
Hej!
Jag har fått tillstånd till att göra en ny tråd eftersom det blev väldigt många onödiga kommentarer i den andra så jag gör denna med mer infomation.
Igår parade jag mina kaniner Fideli och Mini Pim och jag väntar en kull den 29-31 Maj.
Det kommer förmodligen komma wienertecknat och brokat!
Vid intresse får ni gärna skicka ett PM, men jag ska behålla 1 eller 2 :) Beror ju på hur många det blir.
Det blev några parningar som jag hoppas blev lyckade, det såg ut så då hanen trillade bakåt och det sägs att då blir parningen tagen.
Mitt syfte är hoppning!
Sedan så blev det en tjuvparning med Lakrits och Mini Pim igår. Eftersom Lakrits är 4 månader så är det ju risk för att hon visst kan vara dräktig. Och då kommer det wienertecknad (vid intresse får ni PM:a)
Det kommer komma lejonhuvade dvärgvädurar, och dvärgvädurar med lakrits ifall hennes PARNING blev tagen.
Det kommer bli jättejättekul:D
Här är några bilder på dem.
1- FIDELI 2- MINIPIM 3-LAKRITS
1. 
2. 
3. 
Lakrits är dvärgvädur men hennes öron står upp på den bilden.. Hittade ingen annan bild på denna datorn.
Vid intresse får ni Pma eller skriva i tråden :)
Hoppas det går bra!
Men vill bara säga, att det är likastor risk om Lakrits är dräktig som om fideli är dräktig ;) Med tanke på deras åldrar. Men tror nog det ska gå bra :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Hoppas jag med! :)
Okej!
så Lakrits har fällt ner öronen nu? =)
#3 Yes =P