Vilka färger? )
Jag undrar vilka färger som kan dyka fram? :)
Nu undrar jag bara vilka färger, skriv INTE något annat!
Fideli
Färg: Japantecknad?
U: Japantecknad gul svart o vit?!? (vet ej namn)
E: -
Mini Pim
Färg: Vit blåögd (kan va dolt brokad)
U: Brokad svart
E: Vilt gul
Fideli är jag inte säker på färgen på , hon har svart runt ena ögat och är vit och har bruna fläckar lite här o där ^^
Behövs bilder?
Av bilden att döma (sökte lite snabbt på sajten) så gissar jag att hon är gul/svart japantecknad brokad wienertecknad. De brukar få såpass lite färg då. Med mammans färg, dvs japantecknad gul svart och vit, menas det wienertecknad eller brokat? För om hon är brokat så finns det risk för vitscheckar om Mini Pim är brokad under det vita.
Rent färgmässigt så blir det troligast gul/svart japantecknat med eller utan brokning samt wienerteckning.
#1 Hoppas på wienertecknat.. Men varför är det så konstigt att mini pim är vit blåögd då?
Sorry lite ot i alla fall, men mini pim är ett så roligt namn! Hur kom du på de? så gulligt<3
/Christel & kaninerna! 
#2: Det är inget konstigt, båda hans föräldrar är wienerbärare. Dvs de har anlaget men det syns inte på dem.
#3 Hihi , jag vet.. Lån ghistora D: Men vi hade en kanin som var vit blåögd han hette Pim, sedan sålde vi honom pga några anledningar och sen efter 2 år fick vi en kull med en som liknade pim men va liten.. så jag döote honom till mini pim .. tänkte nog inte på att han kommer växa XD tack! <3
#4 Alla säger '' nej?? han kan inte vara vit blåögd'' det är han visst !
Haha vad roligt! :) det var mini pim va? :)
/Christel & kaninerna! 
#6 Ja :)
Kom på att det kan bli svart eller viltgrå också, beroende på om Fideli är viltfärgad variant av japan eller enfärgad.
#5: Då kan du säga åt dem att det är fullt möjligt.
Wieneranlag kan hänga med flera generationer innan det ploppar upp. Just därför som man inte vill ha in det i sina utställningslinjer om det inte är för vit blåögd Avel.
#8 Tack för hjälpen!
Jag visste att det viisst kunde bli vit blålögdt 8)