Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1202 ggr
Henwen
0

(S) Belgiska hare ungar

kollar intresse för mina belgiska hare ungar som är leverans klara om 7 veckor. E:champion 95x4p 95.5p Mycket fin hane som domarna älskar U: 95p LU toppen presentation och öron Båda föräldrarna är lugna och pappan älskar att bli kliad på huve. Dom finns i Sandviken men transport går ofta att ordna. Dom kommer vara med i Bergby i hona med kull. 450:-

dermot
0

Vad är det för färger? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Henwen
0

Viltröd:)

dermot
0

#2 Okej, absolut intressant.. Men ska tänka på det:)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Henwen
0

Gör så:)

Ninjapig
0

Intresserad! :) Men ska följa tråden och se hur de blir att se ut lite senare! :)

Kram Tilda!

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

dermot
0

TS, har du några bilder på föräldrarna? :)

// Anka

aejhon
0

Jag är intresserad också! Jag bor i Finland och söker på nya harer for breeding (is that "till avel"?). :)

Graden91
0

Lämnar en tass här, är också intresserad beroende på hur bra dom kommer passa för utställning :)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

Henwen
0

Det är 3 ungar, eventuellt att jag sparar en själv:) dom är verkligen knall röda redan nu så jag hoppas dom blir det sen. Dom är till Avel och utställning Mamma är uppfödd av carnbrand och landberg, hon har en toppen presentation och öronställning, ska försöka lägga ut bild men brukar krångla :( annars mms:ar jag dom som vill ha om ni skickar nr Pappan är den bästa kanin jag haft och har en hel rad 95 or och en 95.5 , han är idag 6 år och domarna tycker fortfarande att han är toppensnygg! Uppfödd av en tjej där jag bor som bara födda upp ett tag.

Ninjapig
0

Kan man tinga redan nu? :)
Jag är verkligen super intresserad! Vill helst ha en hane men om det inte skulle finnas så går en hona lika bra! ;)

Vet du könen på dem än?

Kram Tilda!

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

mlinz
0

Är det bra tre ungar och du ska ställa i hona med kull?  

Enligt standarden så får man 20p vid sju ungar eller fler, med tre ungar får man bara 12p.. 8p avdrag!

Bedömningsskalan är:
Honans kondition och vård 20p
Antalet ungar i kullen 20p
Kullens jämnhet 20p
Ungarnas kondition och vård 30p

Henwen
0

Jag vet att man får dåligt poäng vid bara 3 ungar, hade inte kollat antalet innan jag skrev det och harar brukar ofta få fler ungar, aldrig varit med om bara 3. Så blir Inge ungar med kull i bergby

San
0

Finns det någon hona kvar?

Henwen
0

Ungarna är för små för att se kön på än:) Till er som vill se bilder på dom, det kommer ta ett tag för honan är en väldigt vaktande och hade ihjäl sin förra kull så därför vill jag inte hålla på för mycket. Bilder kommer så fort de går och dom blivit lite större så dom ser bättre ut:)