Avel
Gör en ny tråd.
Söker en hane till min dvärgvädur.Hanen ska vara snäll och mysig helst brokad med några färger men inget "måste" Hanen måste finnas i Stockholm. Hanen ska inte ha något problem som hjärtfel och bettfel i släkten
Betalar max 100kr eller så får ni en unge
Adda mig på msn eller mejla mig på Camilla.08@live.se
någon? som lånar ut sin hane till min hona?
Då låser jag din andra tråd "hona söker hane", då det är onödigt att ha 2 trådar om samma sak.
okej
Hur långt kan du tänka dig åka? (Stockholm är ju stort) :) Och vart i Sthlm bor du?
Jag bor i huddinge.
Jag har en hane som jag skulle kunna tänka mig att låna ut. Är dock en aning skeptisk eftersom jag inte har härstamningsbevis eller liknande på honom, är det ett krav? Vet inte mer än att hans föräldrar eller syskon inte har bettfel, är i och för sig lite osäker på det också men jag skulle kunna mejla uppfödaren om det skulle behövas.
Han är väldigt manlig (haha) och världens charmigaste! Han slickas hela tiden, är snäll mot människor och honor och är det bästa som har hänt mig.
Jag finns 5 minuter från huddinge centrum :)
Jag bor tyvärr inte i Sthlm, men ska upp och tävla men vet tyvärr inte när.
Hanen jag har heter Kyrkeliden's 7UP *Sven*. Han är en go' kille på 3 år. Igår rymde han ifrån sin bur när han såg höbalen som jag köpt. Fråga mig inte hur han fick upp buren;) så han var ute u kaninhuset hela dagen och levde livet.
Han är inte hanig och skulle inte skvätta eller kissa på någon om han inte är kissig. Håller någon en hona fremför huvudet på honom så vill han självklart göra ungar, men annars skulle han inte gjort någonting.
Snällare kanin får man leta efter! Rymmer han så ser han ut som en hund som tänker ''Men jag har ju inte gjort något fel?'' och gör ''hundögon''. Han ställer sig upp när han vill in och nästan hoppar upp i händerna när man kommer fram och ska ta upp honom. Han har aldrig bitit mig, men det är nog för att vi är som gjorda för varandra:). Sedan den dagen jag fick hem honom har det varit de bästa dagarna i mitt liv! Solar man i gräset så kommer han skuttandes och lägger sig på magen eller bradvid mig och vill bli klappad:).
Du kan PM:a mig om det skulle bli så att jag kommer till stockholm och du vill para din hona senare någon gång:)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Här är värsta passa på erbjudandet! http://www.123minsida.se/kaningardeningaro/89267453
Båda hanarna för Avel en till salu! Riktigt fina!
vill hälst ha svar till min mail då jag inte är inne här så ofta: Bea98@live.se
denna tråd är skapad 2009, så tror inte de är aktuellt..
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt