Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1080 ggr
emmaap
0

redigera bilder, var?

Undrar om det är någon som vet någon bra sida på intetnet där man kan redigera sina bilder. vill inte kunna göra massa avanserade saker utan mest små fibbla med bilderna. Använde tidigare picnik men nu är de ju borta. så tar tacksamt emot flrslag om ni vet någon sida som påminner om picnik eller bara är bra att redigera bilder i. Tack! :)

Hälsningar Emma! :)

Zvintos
0

Kan inte komma på någon sida, däremot finns ett gratis program att ladda ner som jag använder för att ex lägga till mallar osv: Photoscape.

Ketang
0

Gimp tror jag det heter. Har aldrig använt det själv men många jämför det med photoshop.

[Tilde]
0

Jag använder Picmonkey.com :) Det är i princip samma sak som Picnik.. fast några få funktioner saknas.

Linnet
0

Saknar picnic, tyckte det funkade jättebra.

Linnet
0

Testade PICMONKEY det ska jag börja använda. Brukar redigera i Picasa också och göra collage.

[Tilde]
0

#4 Saknar också Picnik! Så sämst att de flyttade till Google+ :( Fattar inte ens hur man ska använda det där, lol.

Tretorn
0

Något som påminner mkt om picnik (själv användt det) är Picasa 3! Man kan ladda ner det gratis -> http://picasa.google.com/ :)

[Tilde]
0

Tack, ska testa det! :)

emmaap
0

Tack för svar!
Kollade picmonkey och det verkade ok. Tänkte ta hem picasa o testa det med! :D

Hälsningar Emma! :)

Fridaaaa
0

Gimp är bra att ladda ner och gratis dessutom. Likaså Photoscape. Jag har båda, gillar dem :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.