Skogspromenad :)
Tog ut Gruff i skogen idag bakom huset. Han blev verkligen jätteglad. Det tyckte han var jättekul.
Om det är bra väder imorgon med ska jag ta ut flickorna en runda där :)

OBS han har ej hakpåse eller är tjock:P

(inte tillåtet att ta eller låna dessa bilder)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vilken fin kanin tänkte också ta ut min kanin ut i skogen men idag er det för regnit. 
Sööööt <3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
ja eller hur!
tack 
Å vilka fina bilder :)
Bilden där han tar ett skutt är verkligen jättefin! :)
En fråga.. Är det inte risk för fästingar när man är på promenad i skogen? Vill jättegärna gå ut med Charlie i skogen när hon blir gammal nog, men är så rädd för fästingar och liknande :/
#7 Inte större risk än på gräsmattan. Haft endast 1 kanin som haft fästing och det var förra året på våran jättekanin och han hade enbart varit på våran gräsmatta. Annars hade vi aldrig haft fästningar på våra kaniner, inte när dem har varit i skogen heller :)
Okej, jag är väl bara lite överbeskyddande då
Fästingar borde jag även kunna se ganska lätt på Charlies vita päls, om det skulle vara något.
#9 Hehe
Blir nog lätt så
Jag har ju 3 långhåriga kaniner, och det är inte så lätt att hitta fästing direkt i lång päls, dock har aldrig dem haft fästingar heller.
Vi har ändå mycket råddjur häromkring :)
Nej det är sant! Haha då kan man ju "hoppas" att rådjuren lockar till sig alla fästingar istället :P
Vilka härliga bilder! Och fin kanin 
//Julia
#11 Hehe precis! :P
#12 tack :D
Så fin han är! Jag brukar ta mina kaniner ut på ängen bredvid där jag bor ibland, det är så roligt att se en lycklig kanin skutta runt i gräset/skogen eller hur :))
#14 tack ^^,
Ja det är superhärligt att se! :) Min jättekanin var inte lika förtjust i skogen haha han skuttar hellre i trädgården. Dem andra uppskattade det ganska mkt med men Gruff är nog gladast för det :)