(K) dvv hane Göteborg
Hej jag söker en dvv hane runt om göteborg som jag kan sätta ihop med min hona som är ensam. Helst ska det vara en unge eller en kastrerad hane.
Du kan även höra av dig om du har planerade kullar :)
Hejhej! Jag har en kastrerad hane på snart 9 år som kanske kan vara av intresse? Han är ovanligt fräch för sin ålder, hans pappa är dvärghare (om ska bli runt 4 år) men fyller 10 år nu till sommaren. Jag har även en yngre hane, men han bor redan med en hona och jag vill inte skilja på dem då honan är lite utvecklingsstörd.
De 2 är väldigt snälla och de är inget problem att ha dem tillsammans med andra honor / kastrerade hanar.
Annars har jag en hane som är född 2009 som skulle kunna kastreras.
Bilder finns på min sida :)
Hej! Jag har skickat ett PM (Privat meddelande) till dig, kika in det.
MVH Anna Odenbrand
//Anna Odenbrand
Om det inte måste vara en dvv så har jag lejonhuvade kaniner ungar och vuxna :)
Finns strax utanför gbg
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag har en kull som kommer om drygt 2veckor som är "lejonhuvade dvärgvädurar" med eller utan man. De är efter Royalseed's Dell som är svart wienertecknad oddeye och Snowflake's Bentley gul/svart japanmantlad. Båda 2 är helt underbara kaniner och i deras tidigare kullar har de även visat tendens för hoppning.
Dock finns jag nere utanför Helsingborg i Skåne men transport brukar ju aldrig vara något problem. :)
(Bild på kullen de hade förra året)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag har en kul planerad som är levnadsklara sista veckan i Juni
Maila mig om du vill veta mer… linnsalgado@yahoo.se
Hej! Jag har ett gäng ungar nu, många hanar :) Kika på min hemsida för bilder :) Transport går att ordna, jag åker till Borås då och då :) Www.royalseed.webb.se
jag bor i skövde och har 2 hanar och en av dom har med stam och märkt om du är intresserad ?
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Denna tråd är inte längre aktuell, hur tar jag bort den?