Se hit!Mina ritningar till
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
….. min agility bana!
Hej jag har gjort ritningar till min agility bana som ja ska använda för bambi, ska ha tunnlar också men kan inte bygga det med trä!
Här har ni en video
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Ursäklta mitt pipiga röst! ;)
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
eftersom jag kanske ska börja nästa vecka så vill jag ha snabb svar tack;)
Tycker det ser bra ut :) ser jättekul ut med agility, hoppar själv med mina men kanske man ska prova med det här me
3# Ja riktigt kul! vad kul! :D
Haha en liten grej jag kom att tänka på är att när du pratade om hindret sa du att det skulle vara 8 cm mellan hindren (fattade att du menade bommarna) ;) Och så skulle det nog vara bra att ha pinnar på rampen när kaninen klättrar uppåt också, men annars verkar det bra. :) Ett tips? är att kolla på hund agility på youtube för mer insperation ;)
hahah ojdå;) ja jag ska oxå ha pinnarna när den går upp med det blev för mycket