Färghjälp!
Jag tycker den ser gul/svart japantecknad ut. Vad har pappan för färg?
#1 Det tycker jag och flera andra med, det var det diskussionen gällde.
Trefärgad mantel :)
Alltså är pappan gul/svart japantecknad manteltecknad. Och då stämmer det rent genetiskt också. Något annat tycker inte jag att ungen ser ut att vara i alla fall.
Men om mamman e kanel, kan det inte bli kanelungar då? Eller menar ni att kanel/japan heter svart/gul?
#5: Klart det kan bli kanel om pappan också bär på brunt samt gult (kanel är gult+brunt). Kanel/japan heter gul/brun japan. Men gul/brun japan ser annorlunda ut än kaninen på bilden, då ränderna blir mycket ljusare.
Ska va helt ärlig å säga att ja tycker att hon ser ut som den som är på den andra bilden… Kan inte släppa detta riktigt känner ja ;-)
#7: Bild på hur hon såg ut som yngre?
Hon är 10 veckor nu =) Ska fixa mer bilder!
Jag tycker att hon e för röd för att vara gul, och det mörka e typ havanna färgat… =)
#12: Fast kolla inte på det gula, för satinet gör att det blir rödare. Utan det är ränderna som man ska kolla på. 
Försök gärna ta bild i vanligt ljus utan blixt, då blixt också gör att färgerna förvrängs en aning, särskilt på satin.
#13 ok försökte ta utan blixt men de blev så suddigt så man såg knappt att de va en kanin
De e inte lätt att få med små vildingar på bild 
Ränderna är för svarta för att vara bruna… Att hon är satin gör dessutom att hon ser rödare ut, men det är som sagt inte där man ska titta.
Ok… Nån som vet någon utställning i närheten av Lidköping som man kan ställa ut henne och få henne färgbestämd? :) Dock har hon bara h bevis…
#16: Har hon bara H-bevis kan hon inte ställas på någon av SKAFs utställningar.
Ne de vet ja… Men de finns väl andra utställningar för kaniner utan stamtavla väl?
#18 du tänker på petutställningar?
#18: Ja, det finns. Men det verkar inte anordnas sådär jättemånga PET-utställningar. Och även om det gör, så tror jag inte att de är såpass insatta i genetiken att ex domaren kan färgbestämma. 
#19 yes! #20 misstänker de oxå :/ Men ja får väl göra som ni sagt å kalla henne gul/svart Japan i fortsättningen :) men jag kommer nog skriva kanel inom parangtes ;)