Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 278 ggr
Noa-Nisse
0

f*n också!! =(

usch nej.. nu har det tydligen blivigt så att min dator hade fått virus på sig och den var skit konstig.. och man kunde inte göra något åt den.. så exakt ALLA bilder alla låtar alla arbeten.. ALLTING är borta. :(

alla bilder på skalman när han var liten kanin unge är borta.. alla bilder på timmie när han var valp, alla bilder på mina möss är borta.. alla bilder när vi har varit på semester.. bla, mallorca 1 gång grekland 2 ggr spanien 2 ggr tyskland, prag, danmark och i afrika.. och i österrike.. och italien också kom jag på.. usch, jag är så ledsen.. =(

det är himmla typiskt.. och alla låtar!!!! över 2000 låtar bara helt borta :( ifs gör det inte så mycket med låtarna, utan det är ju bilderna som är ett slags minne..

men men, man får väl börja om på nytt.. tyvärr =(

Medarbetare på Hundar.ifokus

KvirrZ
0

Hade du inte backup?

- Mvh Emma

Hopi
0

Men fy attans vad tråkigt!!! Jag brukar spara bilder på cd-skivor. Då har man dom alltid kvar om det blir nåt skit i datorn.. Men tycker verkligen jättesynd om dig, Noa_Nisse!!! *kram*

Mysofi
0

Stackars dig! Ryser av tanken på att alla mina bilder skulle försvinna!! kram! Glad

Tina-A
0

Usch vad tråkigt.. Stackare. :(:(

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mysterious
0

så hände mej oxå en gång :/

KvirrZ
0

Usch skulle inte klara av om det skulle hända mig :'/

- Mvh Emma

malinroth
0

AJAJAJ! inte kul :( Mamma fick så på sin dator, en massa års foton försvann men hon kände nåt datasnille som lyckade återskapa allt! Känner du kanske nån datanörd som kan försöka?? attans otrevligt annars :(

SagaoAlfred
0

Det har hänt mig med, 2 ggr :(
Som tur är laddar jag upp bilder på www.bilddagboken.se i princip varje dag, men långt ifrån alla å dom blir ju väldigt små därifrån, men jag har iaf haft kvar dom där å sparat många på datorn.. men jag vet hur det är. Jag grät jättejättemkt sist det hände (för några månader sen bara)
Nu har jag börjat bränna ut bilder på cdskivor, ett tips? bara (:

Martina-b
0

gud vad tråkigt

Qnas
0

gud, min data har också kraschat, i förrgår, står int ut, har alla bilder där :(

Frida
0

Ett bra sätt att undvika virus är att ha ett program som håller kolla på saker och ting. Ett annat är att inte öppna mail som man inte vet vem de är ifrån. Dessutom kan man blockera pop-up-fönster i sin webbläsare (som ofta kan vara fula bovar vad gäller virus och annat tråkigt).
Men framför allt: när ni är ute och surfar på nätet så var medvetna om vad det är för sidor ni besöker. Flera av dem kan ha dolda filer mm som hamnar på er dator utan att ni vet om det.

#0: Allt behöver inte vara borta. Det som händer när man raderar filer är att de "skrivs över" och alltså fortfarande finns kvar på hårddisken men du kan inte se dem (lite förenklad förklaring). Ta kontakt med någon som kan datorer så kan de förmodligen återskapa alla filer till dig.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Noa-Nisse
0

#7..nej tyvärr.det är försent nu :( allt är borta.. men jag ska ta och leta upp några trådar som jag skkrivit och laddat upp bilder så jagg kan kopiera iaf.. :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

amand
0

uuusch vad tråkigt!! =( Hände mig med en gång (har gryyyymt många bilder på min dator) men som tur är så har jag världens bästa brorsa som är värsta dataproffset!Skrattande Blev såå skraj och ledsen när bilderna försvann! Blev hur lättad som helst när jag fick tillbaks dom!! :D

Kramar till dig!! <33

KajsaM
0

Stackare!

Jag måste bränna ner på cd-skivor..

malinroth
0

#12 ok trist Ledsen hoppas du hittar massa bilder här!