(K) Dvärgvädur
Köpes:
Dvv, kön spelar ingen roll.
Vitörad är ett stort plus. Gärna rexpälsade eller satin.
Dessa färger är jag mest intresserad av, men hör av er ifall ni har något annat på G!
- Viltgul, Havanna, viltblå, chinchilla och alla slags japan. (Med blå ögon och gärna wienerteckning)
Hör av dig!
/Anna Odenbrand
//Anna Odenbrand
Förhoppningsvis får jag en sån kull vilken dag som helst (honan går in på dag 30 imorgon) De blir rexpälsade, mamman är gul/blå Japan wiener+vitörad och pappan är vit blåögd. Ungarna får troligen färgerna blå, egern och Havanna samt wienertecknat, blåögt, vitörat. Samt ev satinanlag då mamman har det. Se på www.sweetys.se
Har en kull på 4 ungar.
Alla är rexpälsade, och de är födda den 13 april detta året.
Det är 1 svart/gul japant, 1 brun/gul japant, 1 egern/gul japant och 1 egern/gul japant wienert.
Finns i Ljung / Herrljunga, Västra Götaland. Men transport brukar inte vara några problem!
Vid intresse, mejla VictoriaHedelin_@hotmail.se eller ring 0761-855953.
Hejsan, jag har en kull chinchilla + mantlade. Sälja med stamtavla och märkt eller bara härstmmningsbevis :) kolla in på hemsidan gör mer info eller pm ;) Leverans klara 28/5.12 :) http://arentunaskaniner.weebly.com ;) Det finns 2 helfärgade chinchilla 2 chinchilla brokade och en chinchilla mantlad. :) bilder kommer på hemsida finns ett par få bilder på just denna kull. Med vänlig hälsning, Beatrice
Mvh
Beatrice Bergman
Jag har en hane som ev e rexbärare! Kolla i mitt fotoalbum :)
Har vit blåögda tillsalu. 10 veckor, så dom är leveransklara! :)
Linderholms kaniner
#1 Åh, vad rolig kombination! Jag ska hålla koll på den kullen!
#2 Vad har de för färger bakom sig?
#3 Tyvärr inte intresserad men tack endå.
#4 Är det den japantecknade? Han var riktigt fin. Var finns du?
#5 Jag är inte intresserad av vit blåögt, men tack endå!
//Anna Odenbrand
#6 Mamman är brun/gul japantecknad och pappan är blå/gul japantecknad. Det finns fler och inskilda bilder på varje unge på hemsidan också.
www.hedelinskaniner.weebly.com
Mammans sida:
U. Gul/Svart Japantecknad
UU. Viltgul Wienertecknad blåögd
UE. Gul/Svart Japantecknad Wienertecknad
E. Blå/Gul Japantecknad Wienertecknad blåögd - satinanlag, tysk import
EU. Blå ? - satinanlag
EE. Siamesholländer blåögd - satinrex
Pappans sida:
U. Siames/creme vitörad brunögd
UU. Siamesjapan vitörad brunögd
UE. Siamesholländer blåögd - satinrex
E. Blå wienertecknad blåögd - rex cashmere
EU. Vit blåögd
EE. Blå wienertecknad blåögd
#6 yes! Det e han :) riktigt snygg e han faktiskt om ja får säga det själv :) Lidköping
har 2 hanar och kaninungar till sommaren om du skulle va intresserad :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Blåögd e han oxå ;) han e en aktiv kille som säkert skulle passa till hoppning om man tränade honom :)
#6 Tack :) kan tillägga att båda föräldrarna är hopptävlade också (har för mig att du håller på med hoppning?) Mamman sparsamt men har 3p, och pappan lite mer men har haft lite otur och hamnar utanför, men debuterade höjd med 70cm och längd med 180cm. Finns i Västerås men leverans brukar inte vara några problem. Dag 31 imorrn och hon är smällfet;)
Har en viltgul dvärgvädur, enkelmanad, möjlig satinbärare, blåögd
Mer info finns på hemsidan http://mollanskaniner.weebly.com
Var bor du?