En underbar känsla!
Ni som läst på facebook vet säkert att jag varit hos vetten idag med Nilla. Som är dräktig på dag 33 och har mått skitdåligt och inte ätit speciellt bra sen i måndags!
Läs mer om det på bloggen, http://detunderbarakaninlivet.blogg.se/
Texten nedan är kopierad från bloggen! Känner mig så otroligt lättnad att se att ungen/ungarna levde. Vi gjorde ultraljud och man såg i alla fall en ryggrad och ett hjärta som slog (inte Nillas), en väldigt underbar känsla att veta att det finns liv i henne som växer. Vetten vågade inte börja räkna hur många ungar då det är svårt på kaniner, man kunde räkna samma unge flera gånger. Men personligen så såg jag i alla fall 2st ryggrader. Dom gick i genom henne om det var något annat som var fel, lyssnade på hjärta och lungor, kollade ögon, öron och tänder och kollade urinblåsan men dom hittade inget fel, som tur var! :) Och sen så kollade dom om mjölkproduktionen kommit i gång ännu och det hade den. Vi fick hem critical care för att tvångsmata henne då hon måste äta för att orka försörja sig själv, fostren och för att orka med födseln och sedan ta hand om ungarna. Dom ville inte göra något mer så då for vi hem. Hon är i alla fall högdräktig och har börjat äta lite smått! Så en lättad känsla, ja. 

Vilken himmla tur, lycka till :-)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥