Åh så glad!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Idag så prövade jag om Bambi skulle följa efter mig om jag sprang och resultaten<3333
Jag e jätte stolt!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Gud så söt ❥
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
1# Tack! :D
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
sötizz hur har du gjort så att han följer efter dig skulle min kanin aldrig göra..! :)
Vad sött!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
3# Han var könsmogen först och då började han avvakta mig genom att följa efter och då gav jag honom godiset nä han kom till mig och nu kan han det!
4# Tack <3
Wow! så skulle min kanin aldrig göra! :(
/Christel & kaninerna! 
6# Om du tränar din kanin kommer han oxå att göra så..men det tar tid! låt din kanin lita på dig först och bli hans allra bästa vän!
Vad härligt att se! 
//Julia
Ååh så söt! Det ser ju ut som Bambi har svarta byxor på sig :D Härligt med kaniner som följer efter en!
#6 Finns många sätt att träna kaninen att följa efter, kan vara bra att t.ex. sitta på golvet och varje gång kaninen kommer fram till dig får den en liten godis bit. Sen testa att gå en liten bit och vänd dig om och titta på den, se om den vill komma, ge den en godisbit osv.
På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr
Vilken duktig kanin du har! :)
Ni verkar vara bästa kompisar, oftast är det så när man har en enda kanin och lägger ner all sin tid på den ;)
#10! kan du skicka ett pm?? :)
/Christel & kaninerna! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
8# Visst är det ;)
9# Hahah ja alla säger att de tycker det! tack så mycket! :D
10# Aww tack själv!
Kan gärna visa er en film som jag filmade för typ 10mn sen!
När han stannar framför mitt ansikte så slickar han mig bara så ni vet! han biter inte eller nåt!
Vad gulligt! ^^
Det där gör bara min Coco när jag har något gott i handen ;)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Haha gulligt!
13# tACK! HAHAHAH AWW
14# Tack så mycket,visst är han ;)
#15 Jaa!
Härligt det hade varit om mina surtanter kunde vara så goa :) Fast dom är ju underbara på sitt egna lilla vis c:
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
17# ja, såklart:)
Dendär kaninen älskar verkligen dej! ;) ;33
Gud vad sött!
jätte sött :)
riktig mammig av sej ;)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
19# Aww! ja han gör det <333 nu får jag gå och pussa honom massoooor!
20# Hihi tack så mycket, ja han är min li8lla bäbiiis!
Min lilla älskling springer och går bredvid mig precis som en hund. Världens gulligaste.
/Kram Betul ♡
Åh det är ju helt underbart! Snacka om att man känner sig älskad :P
Ingen av mina kaniner gör så, men en av mina råttor kan verkligen inte släppa mig xD Helt underbart när man lämnar henne i soffan så går man in i badrummet och ska städa deras grejer, så kommer hon trippandes in i badrummet xD Då har hon hittat en väg ner för soffan och sprungit efter mig!
Det jag vill komma till är att jag verkligen vet hur det känns :)