Stackars Kanin
Idag har jag råkat ut för okunnig ägare.
Jag såg en annons på blocket ang. en kaninhona.
Så jag åkte dit ca 7 mil och köpte henne och bur ingick. Buren såg ganska liten ut men jag har inte så bra ögonmått och kaninen satt inte i när jag kom dit och jag bar henne till bilen medans min pojkvän tog buren.
Påvägen hem hämtade jag upp en liten hane i min djuraffär som jag skött sen han föddes.
Båda är innekaniner så jag tänkte vänja dem vid att vara ute på dagen och att de fick vara inne i buren jag fick med honan på natten. När jag kom hem så ställde jag buren i trädgården och satte i honan sålänge
DET SÅG VÄLDIGT KONSTIGT UT! Mätte buren och den är.. *TRUMVIRVEL*
65x35 cm!!!!!! Där har hon bott i ett halvår!
Jag fick genast sätta igång med att isolera uteburen jag tänkt ha dem i mot sommaren.. Så har hållt på sedan kl 4 att skruva och sätta fast stolsdynor som isolering och machonitskivor framför.. 
De får helt enkelt bo där redan nu dygnet runt.
Meen båda är så fruktansvärt fina och söta!! Älskar dem verkligen!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Men snälla nån den är ju jätteliten. Hur kan man ha en kanin i en så liten bur. Det är ju hemskt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#1 Ja precis… Hade tänkt ge bort buren när den inte är till användning mer till en granne som fick ta över ett stackars marsvin med trasig bur, men tänker inte göra det mer!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Oj, stackarn då. Det är ju mindre än vad mina hamstrar har!
#3 Ja ellerhur! Mina hamstrar har lådor på 30x100 cm! En bor i 300 liters akvarium så kom precis på att jag hade kunnat ta in kaninerna i akvariet
men det är ju inte speciellt akuellt
Släng buren den är ju inget att ha. Jag skulle inte ha marsvin i den heller.
#5 nää det var det jag menade :S Ska nog låta den stå kvar som transsportbur haha
#6 Haha ja det räcker den som.
nemen usch vilken onde!!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3