(K) Sökes! Se hit!
Flera olika saker sökes:
1. Transport för liten kanin från Halstad till Stockholm eller Dalarna.
2. Flerfacks-bur i Dalarna eller om den kan transporteras till Dalarna (Jag står självklart för bensinpengarna!)
3. Hare/Harkorsning till Avel och eventuellt hoppning :)
Kraven på denna är: Om det är en kosning, **SKA den se ut som en hare.
**Den behöver altså inte kunna hoppa, utan bara ett litet plus om den kan! :)
Jag vore oerhört tacksam om någon kunde transportera/sälja något utav dessa! :)
//Kram Tilda!
http://Tildaphoto.blogg.se
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Har en Hona som JAG tycker ser ut som en hare i kroppen men inte i färgen ;) Och att hoppa är det bästa hon vet! Om jag är ute och går med henne och hon hittar grenar mm så bara SKA hon hoppa över dom ;)
You can't make a rainbow without a little rain
#1 Harar kan ha de flesta färgerna:P, beroende på vilken av raserna. Belgisk, Dvärg eller Svensk(heter det så?).
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
# 2 Tänkte bara tipsa om att gå in på Kaninhoppning.ifokus.se och kolla Rozzas annns (S) el byttes Dvärgharar 
Lonlys kaniner har belgiska harkorsningar till salu.
Vet att Yedra har en son som är lättklassad med pinne (50%dvärghare 25%belgisk hare 25% "hoppvädur") viltgrå, som Lonlys kaniner har till salu. Kolla med henne.
#3 tack så jättemycket för tipset! Har PMat henne, är jätte intresserad! :D
#4 Hur får jag tag på henne? :)
Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
# 5 Varsegod! 
#2 Hon är ingen hare ;)
#8 Nej men du skrev "…men inte i färgen." Det finns väl inte direkt någon specifik färg för harar :P
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#9 nää men ändå ;) hon är Japanfärgad :P