(K) Hare sökes!
Är det någon i Dalarna (eller utanför som kan transportera), som har någon slags hare till salu? :)
Dvärghare
Belgisk hare
Harkorsning
Egentligen är det inte själva rasen jag är ute efter utan mer "harformerna" ;)
// Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Har du hört med Lonlys Kaniner? De har väl både belgisk hare och dvärghare, eller har haft åtminstone.
#1 Nej det har jag inte! :) Tack så mycket för tipset!
// Kram Tilda!
Jag har en harkorsning till salu, blå tan och dessutom vitörad ;) Kolla min hemsida: http://trombens.se :)
#3 Åh vilken fin kille! :)
Har några frågor ;)
- Är han kastrerad?
- Vart finns ni? :) (Står säkert på sidan men hann inte kolla, haha..)
- Kan han transporteras?
Och skulle man kunna få se lite fler bilder? :)
// Kram Tilda!
Han är ursnygg och jättetrevlig! Är duktig att gå på lådan också :)
Han är inte kastrerad, finns i Jäderfors Gästrikland. Transport brukar kunna ordnas :)
Glömde svara om bilder :S Finns mer bilder nånstans på http://dayviews.com/trombens :) Kan knäppa fler också om det behövs :)
#5 & #6 Okej! :) Hittade några bilder, superfin är han! Men måste bara fråga, haha onödigt men; På de tidigare bilderna hade han helt vita öron, och på de senare bilderna har han som en fläck på ena örat..? Har det liksom kommit efteråt eller är det inte hans päls utan något skräp..? xD
Det är såhär att jag har hittat en kanin, för läänge sedan som jag blev dökär i. Han bortskänkes, men vet inte om han hittat ett hem redan.
Men om han INTE har det så ska jag ta över honom.
Så vi får väl se när jag får svar ifrån ägaren! :)
Annars är jag väldigt intresserad av Hawaii ! :)
Men som sagt, hör av mig!
// Kram Tilda!
Han var lite ljusare blå där tidigare men färgen har mörknat lite :) Så han har några fläckar på öronen :)
Det är bara att du hör av dig när du vet :)
Jag ska ta en kull dvärgharar nu i maj och då borde ungarna bli leverans klara i juli/augusti. Fast det kanske är lite för långt fram om du söker någon nu? ;)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
#9 - Har möjligtvis en kanin på G.. :) Dock finns han vääldigt långt ifrån mig.. :S Så om inte transport kan ordnas så blir det antagligen inget av…
Vilken färg? kommer de bli? :)
#10 Är inte riktigt säker, men jag tror det kommer bli bland annat: zobel blå, svart, brun zobel, vitrödögd. 
Sara
Blå zobel och brun zobel är jag intresserad av! :)
Men om jag har plats i Juli/Augusti så jag jag intresserad!
Har du någon mailadress? Skulle kunna skriva upp den isåfall så jag kommer ihåg vad du säljer, när och så att jag helt enkelt vet att du finns till hands om man vill ha dvärghare! ;)
// Kram Tilda!
#13 Saralojs@hotmail.com 
Kolla även min blogg om du vill hålla lite koll på när jag får ungar.
http://Biancakanin.bloggplatsen.se
Sara
#13 - Nejmen gud!! Det är ju min Billies syster :'(
Åh fy vad jag saknar Billie! Åhhåhå, hon har redan fått kullar hon, men hon gick bort i höstas av helt okänd anledning!
Men Maravillosa är ju Billies unge :') Alltså Biancas systerdotter!
Maravillosas moster! :'D Haha va kuul!
Här har vi fina Billie.. <3
#14 Nej, vad tråkigt att hon gick bort!
Kan förstå du saknar Bille. Dvärgharar är ju så speciella på sättet tycker jag, skulle jag förlora Bianca skulle det kännas jätte konstigt faktiskt. Så måste kännas så för dej..
Hihi, vad gulligt att man hittat en släkting till sin kanin! ^^
Sara
#15 - Ja usch… hon var min bästa vän…
Går faktiskt inte att beskriva hur mycket det kändes i hela kroppen när jag såg henne ligga där, livlös…
Allt bara värkte.. och jag grät hur länge som helst. Och jag blev deprimerad ett halvår efter det! Hade panikångest mitt i nätterna och mådde jättedåligt.
Att en kanin kan skapa så många känslor… det är ofattbart!
Maravillosa är mitt allt! Vet inte vad jag gör om jag förlorar henne… Ush ush ush
<3
#16 Usch, vad hemskt! :( Hade också en kanin som betydde väldigt mycket för mej som gick bort i höstas.. det var jobbigt. Men nu har Bianca fyllt upp tomheten efter den som dog rätt bra. :)
Ja kaniner kan verkligen skapa många känslor för en! Åh, vad fin hon är. :3 Vad är hon för ras? Blandras eller? ;)
Sara
#17 Yes hon är Dvärghare och lejonhuvad kanin(löwen) :)
Vad är det du ska ha kaninen till? Avel? Kel? Hoppning? :)
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015
#18 Häftig blandning. :) Är ju inte det vanligaste att man blandar dvärghare och lejonhuvad. ;)
Sara
Jag väntar en kull med belgiska harar nästa vecka, och har en dvärghare tillsalu vit rödögd
#19 Avel och eventuellt hoppning då jag tänkte avla fram hoppkaniner :) Tycker det är så många dvv på banorna nu så tänkte att man kanske kan få in lite duktiga harar/harkorsningar! ;)
#20 Hehe ja visst är det! :D Fint med fluffiga harar serru! ;)
#21 Okej! :) Har hittat en kanin, dock bor han på andra sidan sverige… så om transport inte fixas så blir det inget av med honom.
Och DÅ är jag intresserad av alla som skriver här! :) Så det är bra att du skrev så jag vet vad jag har att välja på! ;)
// Kram Tilda!
Glömde skriva att hon finns i Sandviken:)
Jag har en hare till salu. Finns i Göteborg.
#24 - Har du någon bild? Är det en Hona eller hane?? :)
//Kram Tilda!
Jag har en kastrerad harkorsning som söker fodervärd (ev tillsalu om det klickar mellan kaninen och fodervärden)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#26 - Tänkt att använda haren till Avel, så tyvärr inte intresserad av en kastrerad.. Men tack ändå! :)
Kram Tilda!
Ok! Lycka till med letandet.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Min Hawaii är såld redan, så du vet :)
#28 - Tack! :)
#29 - Okej, tack att du informerade! :)
Kram Tilda!
http://kanin.ifokus.se/discussions/4f7b29bf88f4725309001b91-s-vacker-hare?discussions-2
Hon har en vacker hare till salu! :D
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#31 - Har pratat med henne! :) Söker dock en hane först och främst… Men tack för att du inforerar iallafall! :)
Kram Tilda!
PUTT! :)
Cindy är fortfarande kvar.
#34 - Åh, jag tänkte faktiskt PM:a dig och fråga.. ;)
Vart höll ni till nu igen? Antar att du kanske skrivit det förr men minns inte…
Hej!
Jag ska sälja min vackra vädurs&harkorsning Tino då vi inte riktigt matchar varandra.
Han har hur mycket kapancitet som helst och jag tror att han skulle kunna ta sig långt med någon som han trivs med.
Tino är en snygg, slank grabb som gillar att gosa i buren.
På banan hoppar Tino med luftiga språng och så är han lättstyrd.
I dagsläget är han klassad Medelsvår i både rak och krok (med en pinne i krok) och Elit i höjd.
Tino är född 10 augusti 2008.
Film på Tino: http://www.youtube.com/watch?v=-SfhSS8OjVA&list=UUsdGbyznw68sRGfUMvpmfqQ&index=1&feature=plcp
Jag finns i Karlstad, Värmland. Transport till Dalarna skulle inte vara några problem alls.
Jag vill ha 300 kr för honom.
Är du intresserad av Tino eller har några frågor?
Skicka ett mail, smsa eller ring:
annao_98@hotmail.com
0730578944
//Anna Odenbrand
Min dvärghare fick 4 ungar så dom är levklara om några veckor om du inte hittat någon då:) är två vita, alt rysstecknade och två mörka, förmodligen white tecknade. Dom säljs med stamtavla:) Mamman har 94.5 Pappan har 92.5
#37 Nu blev jag lite smått intresserad..
Har du några bilder?
Sara
#37 - Superintresserad! :) PMar dig!