Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 799 ggr
Fridaaaa
0

Bra aktivering för utekanin?

Hade behövt tips? på bra aktivering för utekanin.

Mina är redan ute i Hage eller sele varje dag (om inte det regnar/snöar/stormar).
Har testat klickerträning men är bara 1 som är intresserad av det än så länge hehe

Fler tips??

Tunnel har dem. Testat att hoppa med dem, men bara 2 som gillar det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_hsleiufhbtv]
1

Mina älskar att klättra! Jag tar dom i sele och går ner till skogen. Där finns en ganska brant backe där kaninerna lätt får fotfäste, och där låter jag dom skutta både upp och ner. Mycket effektiv träning och det är snabbt muskelbyggande (y dessutom, du vet min Albin, tycker det är oerhört roligt att kämpa och ta i och få känna sig duktig, så han skuttar inte längre utan tycker det är på tok för enkelt så nu tar han det sakta och verkligen jobbar i varje steg. Han älskar att känna sig duktig och göra rätt. Så klättring kanske? ;)

Fridaaaa
0

#1 Bra idé. Har ju skog bakom huset, så kan ju ta ut dem lite där :D

[_hsleiufhbtv]
0

#2 gör så :D du kommer ha riktiga muskelknuttar om du fortsätter med det ;)

Fridaaaa
0

#3 Låter toppen det ;) Testade att ta Gruff tillskogen, jisses vilken fart haha han gillade det, ville inte hem sen ;)

[_hsleiufhbtv]
0

#4 haha kan jag tänka mig ;) Sen om du kan, kan du fixa en stor jord eller sandhög och låta dom gräva livet ur sig x) mina älskar det iaf, kanske dina också om dom är lika mycket grävmonster som mina höhö ;)

Fridaaaa
0

#5 Ja gruff och Albin älskar att gräva:P Albin har under ett bord som står borta vid kaninboden han gräver hur mycket han vill ;) haha