Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninfotografering-tips-och-konstruktiv-kritik
Läst 335 ggr
Taci
0

Min kanix då då :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ju lite dött i den här kategorin, så jag lägger upp en liten tråd ;) Vill gärna ha lite tips? o så på några av mina kaninbilder, vad jag bör tänka på o så =)

Första bilden .. :)

Taci
0

Andra.. stör mig lite på här att hon ser lite rädd ut:P

Taci
0

Har redigerat bort en sele i PS, ifall det är något där som ser konstigt ut eller så :) Här tycker jag personligen att det är synd att inte hela örat är me..

[Quellii]
0

#0 - Jag gillar att du är i samma nivå som kaninen, jättefint ^^ Gulligt med örat som pekar lite snett :) Bra att du har en "ren" bakrund, inget som stör. Inomhus kan det vara ganska svårt att få bra bilder utan blixt, men det kanske går om man är nära ett fönster?

#1 - Jättesnyggt! Samma nivå, fina färger och rak bild.

#2 - Man ser inte att det ska vara en sele, snyggt gjort! Kanske lite tråkiga färger? Och som du själv skrev så var det synd att hela örat inte kom me.. Men bra jobbat iaf! :)

Taci
0

Förstod att du skulle va den första att svara ;) Hihi ..

Jo, trean är ganska trist, tycker jag med nu när du säger det.. skulle va lite mer livfulla färger..

Ettan är tagen med blixt, jag kör ju på automatiska inställningar eftersom jag inte är nåt fotoproffs, så jag tog den bara rakt av sådär.. Något fönster fanns inte i närheten iaf :)

KvirrZ
0

Gillar också att du tar i höjd med kaninen :)

- Mvh Emma

Elina.
0

#0: Fin bild, det är svårt att fotografera kolsvarta kaniner. Tycker dock att du kunde ha beskärt bilden lite annorlunda, det känns lite som om kaninen är instängd i en ruta. Kaninen passar bra in i den ljusa bakgrunden.

twinnie
0

Håller med alla föregående talare (:

[Quellii]
0

#4 - Hehe Jaa ^^ Har väntat på att kategorin skulle användas ;D

Taci
0

Tack för alla kommentarer :)

#6, ok ska prova att beskära den annorlunda :) Ja, visst är det svårt att fota svarta djur!? Man får göra så gott man kan ;)