Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1512 ggr
Ninjapig
0

(S) Byta kanin?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som är intresserad av att BYTA kanin? :)

Har en hermelinhona som jag inte fått någon speciell känsla för, men vet inte varför.. Hon är verkligen jättefin och jag kommer verkligen saknar hennes ljusblå ögon!

Hon är supersnäll, nätt och vit som snö! Hon har aldirg bitit mig! Hon brukar pussas, speciellt när man har henne i knäet, då slickar hon en på låren ;3

Jag vill nämligen att hon ska få ett hem där hon kan få lite mer uppmärksamhet, och kanske avlas på :) Hon är ca 7månader gammal, alltså ung! Vi finns i Dalarna!
**Hon är möjligtvis dräktig just nu så om byte sker så lär det bli om runt 2månader!
**

Jag vill byta mot en Belgisk hare/ Dvärghare / Harkorsning (Ska vara mest hare och synas att det är just en HARkorsning) / LiknandeVill ni ha mer info, så PMa mig! :)
Här är en bild på henne:

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

Beebii
0

Hej jag är intresserad! Fast jag har inget byte… Hör gärna av dig om du vill sälja henne! Bor i Uppland utanför Uppsala!

hobbymupp
0

Lite OT möjligen men "2 månader"? En kanin är dräktig i ca 28-32 dagar dvs ca 1 månad.

Dipsie'n'Poo
3

#2 Men om hon ev. är dräktig, måste hon ju ha tid med ungarna också. (dock då 2 mån.) :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

hobbymupp
0

Ah! Jag förstår!

Ninjapig
0

Hon gick tom, men hon "var" på dag 30 när jag skrev detta.. så menade att hon skulle vara med ungarna 2 månader :) Hoppas ni hänger med!

Men eftersom hon var skendräktig? så parade jag henne igen och denna gången så är hon som en spärrballong och garanterat dräktig! :) Hoppas på ungar till efter påsk.

Kram Tilda!

Zakarias
0

Hittade en som annonserat här på kanin iFokus, men det är ju i göteborg http://kanin.ifokus.se/discussions/4f7b29bf88f4725309001b91-s-vacker-hare?discussions-2

Ninjapig
0

#6 - Har pratat med henne, men tack för att du valt att skriva det till mig iallafall! :) Söker dock en hane i första hand..

Kram Tilda!

Zakarias
0

#7 Okej! :)

Trollas
0

Jag kan också visa lite intresse, dock har jag ingen kanin att byta henne emot utan bara intresserad utav köpe om ingen annan också visat intresse eller liknande!

Kram

Kram Emelie och djuren!<3

www.Fotoryttarnas.se ;)

emmajensennn
0

synd att du bara byter… har nämligen 2 honom som jag säljer… :(

You can't make a rainbow without a little rain

Ninjapig
0

#10 - Är de harar så är jag intresserad ändå! :)

[MiniPim]
0

#11 Nej, det är det inte.

Lycka till :)

[Laauraa]
0

#12 vadå är du Ängla_97 också eller varför svarade du när #11 riktade sig till #10??

[MiniPim]
4

#13 Nej det är jag inte och jag sa det inte heller..

Jag vet att Ängla har två kaniner, dem är inte några harar.. Kommer inte ihåg raserna men jag skulle köpa en kanin av henne men det gick inte eftersom vi inte kunde ta oss så långt bort.

emmajensennn
0

#11 Nä tyvärr… men hon liknar en hare hehe ;) vill du ha bilder?

Beebii
0

Jag är fortfarande väldigt intresserad! Hon är helt underbar! :-)

emmajensennn
0

#12 Varför svarade du åt mig? Lägg av med det!

Ninjapig
0

#15 - Du får gärna lägga in en bild! :)

[MiniPim]
4

TS förlåt om det här är OT men nu är jag tvungen ;)

#17 Snälla du, kan du lägga av med att bli så sur för allting? Okej, om du inte vill att jag ska svara så kan du skicka ett PM och be vänligt att jag ska ta bort det eller inte fortsätta med det. Istället för det går du in på mina trådar och försöker ''hämnas'' genom att skriva saker och dessutom bli sur på mig. Ta det lugnt så ordnar det sig!

Lycka till ninjapig, jag vet att Änglas kaniner är jättefina ser det ut som iallafall :)

Zakarias
0

Håller med #19 Ge dig med att vara så sur!

Synd att hon inte hade stamtavla, hon är jättefin!

emmajensennn
0

#18  Kan du skicka PM till mej?