OT - Fredagen den 13:e
Jaa? Har nån av er fått nån otur idag? Själv blev jag sjuk och har troligtvis feber! :(
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Jag har alltid turdag fredagen den trettonde, dock otur alla andra dagar …. haha. Har fått permision för helgen från sjukhuset och har inte haft otur alls:D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag har inte haft någon direkt otur idag.
Snarare tur med tanke på en kull på 4 ungar.
Enda oturen jag haft är att bli väckt 1 timme tidigare än vanligt, då hundarna var muppiga. 
Nix inte ännu, tvärtom, fått besked att jag ska på anställningsintervju för sommarjobb ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Lite sådär, snubblar över saker idag hela tiden 
What doesn't kill you makes you stronger.
Failade lite på gympan, och snubblade lite i trappan i skolan, inge mer än det. 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Ohja, juste… Fick ju glass av Carl & Tuija idag innan jag åkte hem;D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Har hållt mig hemma idag så ingen speciell otur! ^^ Sist det var fredag den 13e hade jag fruktansvärt mycket otur…
Spillde precis ut all min cola :-)))))))
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#9 In your face!
// Anka
Bara för att det är en otursdag tror man att det måste hända något … hahah!
Nej, men jag har varit på bio och inget farligt hände. tillochmed värdens bästa sak hände, pappa bokade en resa till turkiet :DDD
Förra året, eller förr förra? Skit sak samma satt jag på ett flyg utomlands fredagen den 13e, det gick så bra så :) Idag har det regnat, kan nog inte kallas otur men det var mindre härligt att vara ut med hundarna även om dem tyckte det var toppen att skita ner sig!
varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns
Jag har inte haft någon otur, fick min nya mobil idag :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt