(s) viltgul
Ur lilla kullen på 3 finns nu en viltgul krabat född 3:e mars till salu. Leveransklar om ca 5-6 veckor när en ålder på 9 veckor är uppnådd.
E: Svart otter mantlad hermelin (lite hare i sig). U: Vit blåögd lejonhuvad kanin.
Kaninungen, som troligtvis är en hane, är somsagt viltgul men även wienerbärare då mamma kanin är vit bö. Mycket troligt att han även bär på blått, japantecknat, otter eller enfärg. Han har en bra viltgul färg men kan få blå ögon (väntar att se).
Tuffast i kullen och är även snabbast i utvecklingen, väldigt orädd och har en stor portion nyfikenhet! H*n är den med färgstarkast personlighet och står ständigt i "rampljuset" framför sina mer blyga syskon. Det kommer bli en fantastisk kanin med mycket humor - precis som sin far!
300:- Han finns i Väderstad, Östergötland och kan transporteras till närliggande städer.
Jag kommer lägga ut bilder med jämna mellanrum så ni kan följa utvecklingen. (På bilden nedan 15 dagar)
varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns
Vilka små pluttöron, vilken gullegris 
Ingen som är intresserad här inne på forumet? Lillen har ett garanterat hem hos min halsvsysters mamma OM, efter en tid på prov, hennes redan befintliga hona accepterar honom. Vill ändå se mig för ifall det finns någon annan som kan erbjuda ett kärleksfullt hem med mycket spring och gos, han skulle säkert uppskatta ett hem som hoppkanin då han är tuff, har fart och är orädd! Spring i bena konstant på denne lille gangstern!
Nej gud vad söt, skulle köpt honom på direkten om vi hade mer plats.
Putt, för den söta ungen ♥
Ja, han är verkligen något speciellt! Så säger nog alla om sina kaninungar men han är en riktig charmör :) Hoppas allt fungerar hos min systers mamma, då får han tjej kompis och springa lös i deras stora vardagsrum.
Hejj
åh vilken sötnos!
skulle gärna ta hand om honom , jag bor i Jönköping :)
Har en hona på 8 månader med
Du är otroligt saknad! <3
du har pm :)