Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 427 ggr
bambiiii
0

Vad accepterar inte din kanin

Hej! snor en tråd från hif

Vad accepterar inte din kanin att du gör med honom/henne7 de?

Eller accepterar allt?

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

bambiiii
0

Bambi accepterar allt! jag brukar kunna undersöka hans tänder hur lätt som helst! öppnar munnen hur mycket jag vill! och han slickar mig alltid!

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[Wera]
0

Alltså alla mina djur accepterar att man gör det som behövs (kloklippning, bortsning, tandkoll, lyftas upp, sele, etc etc). Förutom en av dom som man behöver vara extra lugn med, hon blir lätt nervös och rädd annars (inte så att hon sticker, men hon kurar ihop sig och kan låta) och hon vill bli buren på ett särskilt sätt (dom andra kan jag ex. lyfta med en arm som en människobebis) och vissa av dom är otåliga och kan inte sitta eller ligga still för länge vid borstning och kloklippning.

bambiiii
0

2# Aha.. okej!

AkaiTsuki
0

Jo han är lite revir benägen så kisshörnan får jag inte ha handen, borstning är okej fast inte på magen (Behövs inte så mycket på rex men gör det för relationen) Det är svårt att klippa klor ibland också då han rivs och nafsar ibland men använder handduk så det underlättar

Men det är typ det :)

//Joanna

[Djurlinnea]
0

Dom accepterar all hantering i och utanför buren. Fast lite små sura blir dom väl när dom sitter och äter sitt efterlängtade pellets och så flyttar man lite på skålen, man får värsta mördarblicken… Dessa dvärgvädurar och mat…

Sen så vill dom oftast inte in från hagen heller.

Fast det är ingenting dom inte accepterar egentligen.

Eller jo, dom gillar inte grannens barnbarn.. Han går och petar på kaninerna med pinnar (har fått säga åt honom x antal gånger…) och ska ge dom nått maskrosblad och sen drar undan det just när dom ska ta det… Det gillar dom inte… Men annars är det ingenting.

[aammE]
0

Algot gillar inte att man tar tag i hans svans när han äter, han skulle dock inte bitas eller så, han hoppar bara iväg om man gör det.