(K) Satinrex hona
Kommer förmodligen ev köpa en ny hona till sen sommarn/hösten. Och är då intresserad av satinrex hona. Eller en rex hona. Ras spelar ingen större roll :)
Skriv gärna om ni kommer ha någon kull runt den tiden! Och om ni har någon hemsida som man kan kika in på lite nu och då.
// MT ♥

Jag har en kull just nu med två vita ungar, de är rexdvärgvädurar med satinanlag. Sedan väntar jag ett par kullar till inom kort där det blir satinrexar. 
http://chagallskaniner.weebly.com
Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur
#1 Okej :) vet du om du kommer ha någon kull till hösten?
// MT ♥

#2 Det blir det säkert, lägger ut kullplanering på hemsidan efter hand…
http://chagallskaniner.weebly.com
Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur
#3 okej, då får jag kika lite nu och då… Ev intresserad av kullen som är mellan Heidi och Iago :) får se hur de blir..
// MT ♥
Jag ska para min satinrex hona nu i mitten av april, jag ska para henne med min rex hane som bär på satin! :)
#5 Okej, hör gärna av dig när dom kommit 
// MT ♥
Jag har rexungar nu, även en satinrex hona.
Kommer kullar i sommar också.
Här är en bild på lilltjejen som är till salu :)
#7 Nej fy vad söt 
// MT ♥
Kanske ska tilläga att jag bor i västernorrland, örnsköldsvik. Så om jag ska köpa en så måste ju transport fixas ^^'''
Men som sagt.. Allt är bara ev
// MT ♥
#7 Ja visst är hon, underbar go är hon också :)
#9 Jag har en som köpt kanin långt uppifrån innan så de ska nog gå att lösa:)
#10 Okej :)
// MT ♥
Kan tillägga att jag är mest intresserad av blåögda :) Och gärna havanna färgad, men inget måste!
Och som sagt, satinrex eller rex. Och detta kommer förmodligen inte bli aktuellt fören till sen sommarn/hösten..
// MT ♥
#12 I sagas kull borde det både bli blåögda och havanna! :)
#13 Okej :) Men.. ehm, vem är saga? :''$
// MT ♥
#13 Va in på din hemsida precis x] Är ungarna mellan Trulls och Saga?
Älskar deras färger! Dock har jag ju skrivit att detta förmodligen är aktuellt framåt hösten :/ Men ska prata med mamma och se vad hon säger. :)
// MT ♥
#15 ja det är det, dom är väldigt fina ja! :) Jag ska para dom nästa vecka tror jag. Så om allt går som det ska föds dom i maj och är leveransklara i juli! :)
#16 Okej :) Ska prata med mamma imorgon och se vad hon säger. Tror inte hon kan motstå dom där två ;) haha Men jag hör av mig :) Är ju som sagt isf intresserad av en hona, blåögd och gjärna Havanna..
// MT ♥
#16 Du kan ju skriva upp mig som ev intresserad :) För mamma så är de helt ok, måste dock se hur de går med burbygget först..
// MT ♥