Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 432 ggr
[KaptenKanin]
0

Kritik till hemsidan

Håller på att fixa min hemsida och skulle jättegärna ta emot lite kritik. Adressen är www.cassiopeiashk.blogg.se och gården heter Cassiopeias hoppkaniner. Tar emot allt och lite till, bara fantasin sätter gränser :)

Jag har inte satt in några bilder alls men det ska fixas när jag får tillbaka systemkameran min och kan ta helt nya.

AkaiTsuki
0

Märkte fel på burarna… på "Gården"  Du har skrivit (LängdxBreddxDjup)

Men djup och bredd är in princip  samma sak det är ju höjden som fattas ;)

Väldigt fin hemsida fast jag såg inte ens menyn först! Har ögonproblem men använder ju glasögon så det jämnar ut sig..

Skulle älskat se bilder på kaninerna och miljön  :)

//Joanna

[KaptenKanin]
0

#1 hehe ojdå, ska ändras direkt :)

Okej, skulle det bli lättare om menylänkarna var i samma färg som "Cassiopeias" var i? och ska som sagt fixa bilder så fort systemkameran är hemma igen.

Tack så jättemycket, guld värt :D

AkaiTsuki
0

#2 Det första jag märkte var den vanliga texten som du skrivit och sedan headern.. det kanske är för att kaninen är på vänster sida istället för höger sida men det gillar jag så vet faktiskt inte hur du ska göra :/

Kom igen nu kritiker ;D

//Joanna

[KaptenKanin]
0

#3 Hmm… nej, jag får klura på det helt enkelt ;)

Det kanske är lite för sent nu, vi får hoppas på att morgondagen ska ge bättre napp ;)

Klara.b
0

Såg inte heller menyn först eftersom den är så ljus och det är vit bakgrund. Om du har menyn i någon lite mörkare färg. På kaninerna så står det uppfödare till dina kaniner, du kanske kan länka till dom? Du kanske kan skriva personligheten på kaninen på dens sida? Sen när du lägger in bilder på kaninerna på deras sida kanske du kan ha 3 medelstora bilder. På startsidan kan du ju ha dina kaniner tillsammans eller när någon hoppar. Allt blir roligare med bilder! Du kanske borde ha ett fotogalleri när du sen lägger upp bilder. /Klara

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Ljusta
0

På min dator så är texten för högt upp, den döljer menyn så att varken texten eller menyn går att läsa. Jag surfar med Firefox, vet inte om det är det, men jag brukar inte ha problem på andras sidor. Mysko…

Ljustadalens kaningård

AkaiTsuki
0

#6 Jag kollade med mitt Firefox och det var inga som helst problem att gå in på den sidan vanligtvis använder jag Google Chrome, du kanske behöver uppdatera Firefox, flashplayer eller liknande.

Sidan funkade i Internet explorer också

Men märkte du har reklam på sidan :/  Personligen gillar inte jag reklam och använder ett program till internet som gör så jag inte ser reklamen. Alltså för mig syns den bara i internet explorer.

//Joanna

Fridaaaa
0

Tycker att texten i menyn ska ha mörkare färg, den smälter ihop med bakgrunden för mycket nu tycke rjag, lite jobbigt att läsa.

Och är inte så förtjust i dropdpwnmeny.  :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[KaptenKanin]
0

#6 Menar du den skrivna texten? Ja, verkligen mysko… så ser inte jag den men jag har safari "/

#7 Vad bra! Då jag har mac så kan jag inte kolla sånt ;)

Blogg.se är det enda hotellet jag kan designa. Skulle jättegärna ha weebly men jag fattar inte ett smack av hur man designar den så tills jag har lärt mig det så måste jag ha reklam tyvärr "/

#8 Okej, det ska ändras !:)