Namnförslag?
Hejsan!
Jag har en kanin som heter Muffin han köpte jag i dyltabruk från en uppfödare med hoppkaniner, o i maj ska jag köpa en till kanin därifrån fats en hon det är en viltgul kanin och självklart hade jag tänkt para henne o muffin någongång framåt men aja jag skulle vilja ha lite NAMNFÖRSLAG till henne inte typ sånna här namn: Ida, Kajsa, Choklad, pricken utan nästan lite tuffa namn men ändå söta som t.e.x: Zira elr Flerex ja ni förstår säkert.
PS:Det är dvärgvädurar…
Popcorn, Bubblan, Nellie, Zizzi och Fiffi=)
Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)
http://lovasenshoppkaniner.weebly.com
Har dåligt med namn, men du kan ta något som har med pälsfärgen att göra t.ex Fanta, Gullviva eller nått sånt ;)
Ok skulle ni inte knna komma på lite mer anorlundare namn som typ dotspot eler blaze elr liknande men inte människonamn elr sånna namn men era förslag var bra men lite mera annorlundare namn som jag skrev men de får inte låta konstigt bara o tänkt på att det är en hona… fast det var tjejnamn men aja i förstår säkert…
Timix, Remy, Rillo , Trox, Kex, Qvix …. Hmmm hoppas det är sådana här annourlunda namn kanske?
//Joanna
aa de var exakt sånana namn och helst med x och z i namnet men kanske blir försvårt med båda men aja :) tack ska skriva ner alla namnen på ett papper…
Exaz ; )
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
ok skrev ner de med.
Qwill, Edaliss, Phenelope, Morning Dream, Trestina, Zundae.
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
6# Texaz ?
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Xena
//Joanna
oj hela 22 namn har ni mera så ekriv av er o ni andra också :)
på fredag kommer jag välja typ 10namn sen kommer NI få rösta :)
mer namn.