Börja hoppa,när?
Ska börja hoppa med Velvet,fast bara på skoj och för att han ska röra på sig och bygga muskler,men hur gammal ska han vara när jag börjar??och hur högt ska han hoppa från början?

hn ska minst vara 4 månader. Det är nog bra om du börjar med kannske 10 cm
tycker han det är lätt så kan du öka efter ett tag, men han ska tycka att det är kul.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
självklart!Jag skulle aldrig tvinga honom att hoppa!det finns säkert massor med annat som kan få hans energi strömma från kroppen!Han är såå livlig!

Då tycker jag du ska satsa på hoppning
hur gammal är han?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag brukar säga 4 månader. Det händer att jag börjar med mina kaniner som jag tycker verka redo någon vecka innan, men vid fyra månader börjar jag "på allvar"
*putt*
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

när de är 4 månader får de börja tävla men man kna testa på låga hinder lite försiktigt innan eftersom att de på en tävlings bana är 20 och 30cm

Som martina säger .
gaah,han heter inte velvet…han heter alfred…han e 12 veckor typ?vet inte riktigt,han e iaf född 10 mars 06.jag la en stege på golvet,bara för att se om han kommer hoppa,han e juh så livlig så han hoppade Nästan helt själv,men eftersom han e så ung ska jag inte börja hoppa med honom,även om det bara e för skojs skull…Sålänge får han nöja sej med att hoppa på golvet och gräva i soffan XD
Här kommer en bild på honom,lite dålig kvalité men endå X)
OBS!Han ser stoor ut här men egentligen e han som 2 handflator :D