Slår i tårna i sitthyllan?
Iförrgår när jag klippte klorna märkte jag att det såg draget ut på ena baktassen och jag antar att det är eftersom han slår i tårna i sitthyllan 
Ska jag sänka ner hyllan, har den redan på tredje raden på gallret(120 bur)
Hur tycker ni jag borde göra? Han gillar att vara under hyllan också fast vill inte att han ska slå i sig och bryta tånaglar.
Än så länge har han inte brutit något eller sådant men är ju oroad att kan kommer göra det i framtiden
//Joanna
Förstår inte vad du menar… Bild?
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
#1 Han har liksom raspat i klorna på hyllan när han hoppat upp på hyllan och det har lämnat märken efter på klorna och det såg inte bra ut för klorna… Förstår du nu?
//Joanna
Hur syns det p klorna? Jag har aldrig sett något liknande…. Ser du att han slår i när han hoppar ner? Jag har hyllan på 1a eller 2a i mina burar.
/Lina R
www.ronnbacks-kaniner.se
Hur syns det p klorna? Jag har aldrig sett något liknande…. Ser du att han slår i när han hoppar ner? Jag har hyllan på 1a eller 2a i mina burar.
/Lina R
www.ronnbacks-kaniner.se
#4 Han har rätt mörka klor och är ju viltgul så det ser ju ut som när man själv raspat i naglarna i något. Det blir som ljusa strimmor på klon jämfört med vanliga klon … Men klippte ju bort det.. Så får se om det finns några märken nu
Nja.. Har sett det någon gång annars hört det för han gör det alltid när jag går ut ur rummet
//Joanna
Det såg mycket värre ut sist
Jag klipper klorna på onsdagar för att förminska pulpan men vet ej inte om det fungerat hitills
Är detta något jag borde oroa mig för? :(
//Joanna
Du kanske kan sätta nån slags matta elr nåt skydd på, så att det inte går att repa klorna på den, fattar du?:)
Jo jag förstår men han gillar att tugga i sig sådant… annars skulle det vart en ide :)
//Joanna
Okej :)
Har sänkt ner hyllan vilket han tyckte var rolig ändring i miljön fast vet inte om han tycker det är kul att gå under den nu, det får vi se :3
//Joanna